неділя, 30 грудня 2018 16:24

До зупинки йдуть півтора кілометра

Мешканці мікрорайону "Радгоспний" села Щербані 1,5 км ідуть до міської зупинки "Завод медичного скла". Звідси удвічі дешевший проїзд до центру Полтави — 4 грн. Сільські перевізники

просять 8 грн.

— Не згодна, що за різницю у півтора кілометра маємо платити удвічі дорожче. От і приходиться топтати до міської зупинки.

Зараз це важко. На тротуарах й узбіччі — слизота, — говорить 50-річна жінка на автобусній

зупинці в Щербанях. Кутається в комір фіолетового пальта.

Із Щербанів до центру Полтави їздить одна пряма маршрутка та дві транзитні — Буланово — Центральний ринок і Малий Тростянець — Центральний ринок. Усі беруть по 8 грн.

— Транспорт у нас ходить вчасно, за графіком, — розповідає 41-річний В'ячеслав Макаренко, депутат, начальник управління житлово-комунального господарства Щербанівської сільської ради. — Але дійсно, коротший приміський маршрут удвічі дорожчий за міський. Також багатьох хвилює навантаженість у години пік. Коли люди їдуть на роботу в Полтаву

й повертаються увечері додому.

На жаль, сільрада та районна чи обласна державні адміністрації не мають права встановлювати

ціни на проїзд у приміських маршрутах. Я звертався до вищих інстанцій. Усі розводять руками. Посилають до антимонопольного комітету. Щоб перевірив, чи нема зловживань.

Сільська рада хоче додати ще один маршрут до Щербанів — через вул. Біліченка.

— Проект організації дорожнього руху вже є. На найближчій сесії запропонуємо встановити там дві зупинки. На жаль, мало перевізників беруть участь у конкурсах за маршрути. Якби їх було не один-два, а хоча би п'ять, мусили б один на одного оглядатися.

— Люди хочуть, аби був місцевий маршрут. І за вигідною ціною, — каже депутат Щербанівської сільської ради Віктор Кісільов, 65 років. — Один автобус громада купила. Але ним підвозитимуть дітей.

Вартість проїзду в приміському транспорті встановлює перевізник. У неї закладають податки і страховий збір. Конкурсні відбори на обслуговування маршрутів проводить департамент інфраструктури обласної адміністрації. Але на ціну жодна влада впливу не має, — пояснили у департаменті економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій облдержадміністрації. — Її регулює тільки ринок. Якщо перевізників буде багато, хтось запропонує нижчу.

Вартість проїзду в межах міста встановлює міська рада на сесії. Тут він дешевший ще й тому, що в ціну не закладені ПДВ і страховий збір. Так передбачено законом.

Зараз ви читаєте новину «До зупинки йдуть півтора кілометра». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Найбільше читають