Привіт, кумо! Як стоїться в пробках? Усі в Києві страшенно матюкаються з приводу януковичівського Майдану: мовляв, і так неможливо містом проїхати, а тут іще й це. Ну що ж, це ціна демократії. Принаймні водіям не доводиться платити стільки, як організаторам майдану.
А взагалі я вважаю, що в Києві треба заборонити машини. От у Лондоні прем"єр Тоні Блер на роботу пішки ходить. Почати слід із політиків: хай їздять на метро. Але звичайних водіїв треба також заборонити. Бо вони в одній руці мобілку тримають, другою в вікно дулі іншим тичуть. А кермувати чим?
У 80 відсотках випадків, коли я в Києві пристібаю ремінь безпеки, водій хмикає і каже:
— У нас щас не обізатєльно ремні, так шо можете отстєгнуться.
Треба частіше майдани влаштовувати
Я відповідаю, що пристібаюся зі страху не перед правилами, а перед аварією. Частину водіїв це обурює:
— Ви шо, щитаєте меня плохім водітєлєм? Да я пятнадцять лєт за рульом!
Як правило, після цього вони одразу рвуть із місця, обганяючи дві вантажівки по зустрічній, аби довести, які вони шумахери, і за три хвилини розганяються до ста шістдесяти. Але яким чином це мене повинно заспокоїти?
У мого чоловіка є фраза, якою він супроводжує таких товаришів: дави на газ, козел, пекло ще досі напівпорожнє. Він боїться київських таксі, і, судячи зі статистики, небезпідставно. В Україні на тисячу населення гине втричі більше людей, ніж у Британії. Так що, може, треба частіше майдани влаштовувати. Якщо не здоровий глузд, то пробки врятують кілька душ.
Коментарі
2