У світі онлайн- та офлайн-торгівлі промокоди стали невід'ємною частиною шопінгу. Короткі комбінації букв, цифр та символів дарують покупцям приємні бонуси: знижки, безкоштовну доставку або інші вигідні пропозиції. Це простий, доступний та дієвий інструмент, який допоможе вам заощадити на будь-яких товарах та послугах.
Статистичні дані
Використання промокодів - це не просто економія для клієнтів, це й вигідна інвестиція для власників бізнесу. Згідно зі статистикою, клієнти що користуються промокодами, готові витратити в майбутньому на 37% більше, а це - значне зростання доходу для будь-якої компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці розповіли, на що витрачають найбільше грошей
Стрімкий ріст попиту на такий вид заощадження, як використання промокодів, почався після повномасштабного вторгнення. Згідно з даними на сайті ТСН, у багатьох українців впав рівень доходу. Відповідно їх стали цікавити питання раціоналізації витрат. За статистистичними даними Google можна зробити висновки, що українці почали шукати можливість заощадити на самих різних групах товарів: від підписки на стрімінгові сервіси до покупки побутової техніки. Ось перелік найпопулярніших запитів у порядку спадання:
● промокод світ тв;
● промокод megogo;
● уклон промокод;
● промокод нова пошта;
● промокоди аліекспрес;
● промокод розетка;
● промокод болт;
● промокод glovo;
● промокод ансвер;
● купони кфс;
● промокод епіцентр;
● iherb промокод;
● бонус коди для world of tanks eu;
● промокод аптека 911;
● промокод єва;
● промокод алло;
● hotline finance промокод;
● промокод комфі;
● промокод інтертоп;
● maudau промокод.
За статистичними даними від Emporium, ТОП-15 офферів - це: Rozetka, AliExpress, Uklon, Worldoftanks, Megogo, Sweet-TV, Bolt, iHerb, Hotline-Finance, Answear, Comfy, EVA, Allo, Maudau, Intertop.
Порівняння ринку промокодів України зі США
Нещодавнє дослідження Coupon Follow показало, що типовий американець заощаджує за допомогою промокодів та купонів майже $120 щомісяця. Це приблизно $1500 на рік, а це вже чимала сума для будь-якої сім'ї. Ось трохи статистичних даних про громадян США:
● 91% опитуваних використовують щонайменше один промокод на рік;
● 38% американців куплять більше товарів, ніж планували, якщо знайдуть промокод чи купон на знижку;
● 48% опитаних стверджують, що не купують у брендів, які не пропонують цікавих бонусів та знижок.
Також цікаві дані щодо того, як дізнаються американці про наявність тих чи інших промокодів:
● 47% споживачів отримують електронні листи з акційними пропозиціями від тих магазинів, в яких вже щось купували;
● 46% опитаних самі шукають купони на знижки в інтернеті;
● 34% користуються сайтами-агрегаторами, на яких зібрані знижки та промокоди найпопулярніших торговельних мереж.
В Україні статистика поки що скромніші. Наразі майже половина споживачів користуються промокодами. Цей вид заощаджень найпопулярніший серед вікової групи 18-35 років (майже 65% від усіх використаних промокодів). Щоб поширити інформацію про такий перспективний метод економії серед інших груп споживачів, варто формувати культуру розумного шопінгу серед громадян та розробляти нові методи поширення інформації серед населення.
Враховуючи зростаючу популярність такого виду заощадження, можна очікувати, що в найближчі роки український ринок промокодів буде зростати та розвиватися. Про це свідчить і відновлення тенденції до спонтанних покупок. Спеціалісти Emporium відзначають поступове зростання цього показника. І хоча довоєнного рівня ще не досягнуто, але перспективи в цій сфері зростають щороку.
Коментарі