Рано чи пізно перед кожною компанією стає питання про знімання відео- або фото контенту. Адже саме реклама є рушієм торгівлі. І тут є великий ризик витратити великі гроші і не отримати очікуваного результату.
Між тим відео контент є одним з найбільш ефективних інструментів просування, який підходить для будь-якої сфери діяльності. Ролики та огляди, інтерв'ю чи контент, що вчить – все це формує позитивний імідж компанії, привертає аудиторію. І всім цим займається продакшн студія в Києві або в іншому місті.

Що таке продакшн
Відеопродакшн – це комплексна послуга, продуктом якої буде короткий ролик або навіть великий фільм. Це творчий процес, який включає в себе все кроки по отриманню високоякісного контенту, який забезпечить необхідний маркетинговий ефект. У роботі бере участь ціла команда спеціалістів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український фільм номінували на "Оскар" одразу в двох категоріях
Що входить у відеопродакшн:
● Розробка ідеї та концепції ролику. До уваги береться користь для бізнесу і привабливість для споживача;
● Складання сценарію;
● Підбір акторів, та персонал для зйомки (декоратори, костюмери і т.д.);
● Знімальний процес, що може проходити з одним або декількома операторами та професійним світлом;
● Озвучування та накладання музичного ряду (з дотриманням авторських прав);
● Відео монтаж;
● Робота зі спецефектами, додавання графіки та анімації, якщо цього вимагає сценарій.
Тобто в одній продакшн-компанії ви отримуєте послугу під ключ.
Чим продакшн відрізняється від відео студії чи приватного виконавця
Успішний бізнес – це, зокрема, вміння оптимізувати видатки. Тому перше, що приходить на розум, при потребі створення відео, це звернення до приватного оператора. Це фрилансер, в якого є своя камера та натхнення для творчості. Він може приїхати на потрібну локацію в зазначений час. Перевага в такій співпраці лише одна – економія. Проте недоліків значно більше:
● Універсальних людей не буває. Навіть якщо ви знайшли найталановитішого оператора, він не зможе написати якісний сценарій або зробити графіку. Якщо ви самі не попіклуєтесь про інші аспекти виробництва відео, то результат може розчарувати;
● Жодних гарантій. Фрилансер сам собі господар, він не перед ким не відповідає, тому може підвести. Звісно можна пошукати відгуки про нього або подивитися портфоліо, проте навіть це не може бути гарантією, що людина не спізниться (а за простій доведеться платити вам). До того ж при офіційній співпраці можуть виникнути складнощі з оформленням документів;
● Обмежені технічні можливості. Професійне обладнання коштує дуже багато. У приватного виконавця буде базовий інвентар, проте навряд він стане витрачати на техніку сотні тисяч або навіть мільйони гривень.
У відео студіях є більше можливостей, та якісніша техніка, немає проблем з документами та є типові договори. За дотриманням домовленості стежить менеджер. Проте і в такого варіанту є недоліки:
● Немає продюсера. Студія може запропонувати тільки створення відео. Вони не дають жодних гарантій, що вона "зайде" адже не спеціалізуються на маркетинзі;
● Обмежений спектр послуг. Студія продакшину зможе вирішити будь-яке питання, яке може виникнути в процесі виготовлення контенту. Наприклад, її спеціалісти знайдуть реквізит, знайдуть акторів, організують зйомку будь-де. Відеостудія зазвичай не надає додаткових послуг, адже їх арсенал обмежений.
В продакшені немає жодного з перелічених мінусів. Ви сплачуєте за роботу і можете розраховувати на позитивний результат. Всі терміни і зобов'язання прописуються в договорі. Кожен процес відпрацьовано, а відео, що виробляється проходить багаторівневий контроль.
Коментарі