Попри війну та складну економічну ситуацію в країні, компанія Watsons не зупиняє роботу із клієнтським досвідом та орієнтування на потреби клієнтів. Нещодавно компанія анонсувала запуск тестової версії зручного чат-боту у Viber.
Помічник у смартфоні: запуск WatsonsBot у Viber
WatsonsBot допомагає оформити дисконтну карту всього за декілька кліків, завжди зберігає її для швидкого використання та надсилає персональні пропозиції кожному клієнту. Крім того, чат-бот показує, які магазини та аптеки працюють сьогодні. А ще у чат-боті можна знайти посилання на сторінки компанії в Instagram, Facebook, YouTube, Telegram та Tik Tok.
"Ми прагнемо надати нашим клієнтам доступний та зручний сервіс у цей скрутний для країни час. Наразі ми не маємо можливості реалізувати видачу карток лояльності в магазинах, але ми можемо адаптуватися до сучасних реалій. Саме тому ми створили WatsonsBot, який допоможе не втратити якість комунікації з клієнтами та зможе задовольнити потреби користувачів", - зазначає Юрій Матвієнко, керівник відділу CRM-системи та програми лояльності.

Розробляючи чат-бот, Watsons проводить попередні тестування серед користувачів та реалізує оновлення на основі відгуків та побажань. Вже через короткий час після запуску WatsonsBot використовують близько 1000 людей - і їх кількість щоденно зростає.
Приєднатись до WatsonsBot можна за посиланням.
Watsons Україна входить до складу міжнародної компанії A.S. Watson Group, найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров'я. Нині мережа налічує понад 16000 магазинів і понад 1400 аптек на 26 ринках Азії та Європи. У провідну мережу Watsons Україна входить майже 319 магазинів і 12 аптек у більш ніж 100 містах. Понад 2790 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця.
Під час війни компанія продовжує працювати та підтримувати економіку України. Наразі працює 288 магазинів та аптек мережі по всій країні. Крім того, щоденно Watsons збирає гуманітарну допомогу для ТРО, ЗСУ, благодійних фондів, пологових будинків, волонтерів, внутрішньо переміщених осіб та інших, хто потребує допомоги. Компанія зробила можливим перерахунок усіх балів з карток Watsons Club на допомогу ЗСУ. Щодо співробітників, то компанія зберегла усі робочі місця з відповідними виплатами.
Коментарі