пʼятниця, 22 квітня 2022 17:43

Як грамотно організувати переїзд в новий офіс

Переїзд в новий офіс пов'язаний з вирішенням маси питань, головним з яких є пошук нового приміщення, відповідної кількості робочих місць співробітників і реалізації намічених робочих цілей. Якщо таке є, то ключовими стають два завдання: як організувати вантажоперевезення в Києві за доступною ціною, і яким чином здійснити переїзд максимально оперативно, щоб це не позначилося на ефективності робочого процесу і не стало причиною падіння прибутковості.

  Грамотно організований переїзд офісу в Києві можливий тільки за умови детального багатоетапного планування і підготовки
Грамотно організований переїзд офісу в Києві можливий тільки за умови детального багатоетапного планування і підготовки

Перш за все важливо вибрати з наявного великого списку вантажне таксі в Києві, яке буде відповідати основним критеріям якості і надійності. Серед них:

1. Висока швидкість подачі автомобіля після отримання замовлення диспетчером. Допоможе не тільки оперативно реалізувати перевезення, а й ефективно спланувати свій час.

2. Можливість отримання додаткових послуг вантажників, без яких не обійтися в разі необхідності транспортування значного обсягу меблів і техніки.

3. Наявність в автопарку організації різних видів вантажівок. Важливо, щоб для здійснення перевезення в Києві було надано авто з відповідними технічними характеристиками (розміром кузова, вантажопідйомністю і т. д.)

4. Надійність і відповідальність. Дороге майно необхідно не тільки акуратно забрати, спустити з поверху, на якому розташований офіс, занурити і розвантажити, а й максимально дбайливо довезти до пункту призначення. Для цього компанія-перевізник повинна залучати до роботи досвідчених вантажників, водіїв. Диспетчери, в свою чергу, повинні грамотно скласти маршрут пересування, щоб мінімізувати можливість попадання в пробки, подолання перешкод на дорогах.

Як правильно підготуватися до переїзду офісу в Києві

Однак грамотно організований офісний переїзд залежить не тільки від якості послуг вантажного таксі, але і від послідовної і ретельно продуманої підготовки, здійсненої самим власником бізнесу. Вона включає кілька етапів.

Організаційні моменти при переїзді зі старого офісу

  Грамотно організований переїзд офісу в Києві можливий тільки за умови детального багатоетапного планування і підготовки
Грамотно організований переїзд офісу в Києві можливий тільки за умови детального багатоетапного планування і підготовки

Перш за все необхідно підготувати майно. Важливо, щоб кожен співробітник провів ревізію на своєму робочому місці і позбувся зайвого і непотрібного, те що не варто брати з собою на нове місце.

Меблі розбираються і упаковуються таким чином, щоб у вантажному таксі в Києві вони не пошкодилися. Всі висувні ящики, полиці, фурнітуру краще демонтувати і перевозити окремо. Особливо ретельно упаковується оргтехніка. Для цього використовується не тільки пухирчаста плівка, але і гофрований картон, пінопласт. Всі коробки краще промаркувати, щоб при складанні не виникло плутанини.

Власнику офісу необхідно переконатися в тому, що всі рахунки по оренді старого приміщення, по комунальних послугах оплачені. Неприємний сюрприз у вигляді заборгованості по світлу може стати перешкодою для виїзду в запланований день.

До переїзду офісу необхідно підготувати і співробітників. Якщо вантажні перевезення майна займуть кілька днів, для роботи колективу можна орендувати коворкінг або забезпечити можливість віддаленого доступу з дому. Клієнтів, постачальників та інших контрагентів важливо повідомити заздалегідь про зміну фактичної адреси.

Підготовка нового офісу

  Грамотно організований переїзд офісу в Києві можливий тільки за умови детального багатоетапного планування і підготовки
Грамотно організований переїзд офісу в Києві можливий тільки за умови детального багатоетапного планування і підготовки

Підготовчі роботи необхідно виконати і на новому місці. Вони включають:

• перевірку підключення всіх комунікацій: світла, води, інтернету. Важливо, щоб після переїзду офіс без зволікання відновив роботу;
• замовлення перепусток для транспорту і співробітників компанії, які здійснюють вантажоперевезення в Києві, для виїзду зі старої і заїзду на нову територію;
• детальне планування розміщення меблів, оргтехніки з урахуванням габаритів кожного предмета і розмірів приміщень;
• оцінка ширини і висоти прорізів дверей, кабіни ліфта на предмет можливості пронести найбільш габаритні меблі і техніку;
• складання схеми розсадження співробітників. Це істотно скоротить час на адаптацію персоналу на новому місці.

Грамотно організований переїзд офісу в Києві можливий тільки за умови детального багатоетапного планування і підготовки, які зможуть уберегти власника бізнесу від неприємних сюрпризів.

Зараз ви читаєте новину «Як грамотно організувати переїзд в новий офіс». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути