Автомобільна рульова рейка створена не набагато пізніше ніж сам автомобіль — понад сто років тому. За цей час її конструкція стала практично досконалою і надзвичайно надійною, тому рульову рейку точно не слід вважати розхідником. При сприятливих умовах цей механізм здатен працювати десятки років і пережити автомобіль. Але іноді все ж таки трапляється, що рульова рейка виходить з ладу. Про це в першу чергу свідчить стукіт, який віддається у кермо. Тоді у автовласника з'являється питання: чи треба якнайшвидше прямувати до сервісу, чи можна продовжувати користуватись автомобілем? Адже, крім стукіта, ніяких незручностей може не бути. Також ця проблема може бути пов'язана з наконечником рульової тяги, яку можна легко купити на Автопро.

Для початку розберемо, від чого виникає цей стукіт. Він з'являється через те, що сполучні елементи рульової колонки розбовтуються через ударні навантаження і постійну вібрацію. Але це далеко не єдині несправності, які виникають у цьому механізмі. Крім того:
♦ під впливом часу пошкоджуються пластикові втулки на кінцях рейки
♦ ржавіють металеві елементи рейки
♦ від сильних ударів деформується картер рейки і зубчики
♦ рвуться і тріскаються гумові пильовики
В останньому випадку пил і бруд, що проникають крізь тріщини, швидко руйнують усю рейку. Як правило, стукіт є маркером цілого ряду проблем, які виникли у несправної рейки. І доволі швидко ці проблеми спричинять вихід з ладу, так що довго їздити не вийде. Що ж робити? Існує декілька шляхів вирішення ситуації:
♦ придбати нову оригінальну деталь, чи якісний аналог
♦ замовити реставрацію рульової рейки на автосервісі
При цьому різниці між купівлею у ціні може не бути, адже реставрація цієї деталі — дуже складний процес, а на Avto.pro можна купити нову рейку, чи вживану, але у доброму стані, за доволі помірною ціною. Для тих, хто не готовий розставатися с будь-якими грішми, існує і третій варіант:
♦ покластися на долю і продовжити їздити зі стукаючим механізмом

Якщо не робити жодних дій, може пощастити у тому разі, коли знос справді невеликий і нічого, крім невеликого люфту чи послаблення механізму, всередині не відбувається. Тоді зі стукаючою рейкою можна проїздити 40-50 тис. км. Але якщо ви можете розгледіти потіки потоки мастила на корпусі або порваний пильовик, або щось подібне, краще не зволікати з заміною чи ремонтом.
Коментарі