Сила емоцій - вирішальний фактор при знайомстві з новим брендом. Але як їх викликати, та ще й "правильні"? У цьому допоможе візуальний контент.
Секрети предметної зйомки
Правило першого враження діє завжди. Вдале рекламне фото - це зображення, що викликає емоції в заданому порядку: асоціація (увага) - інтерес - бажання - дія.
Наочний приклад, як привернути увагу до парфумерного бренду за допомогою фото:
- Асоціація. Спочатку потенційний покупець оцінює загальну композицію зображення, не вдивляючись в деталі. Відбувається аналіз кольору, тексту, атмосфери фотографії. Тому вкрай важливо використовувати кольори і форми, які підходять контексту: для жіночих парфумів - ніжні тони, тонкий шрифт, шовкові текстури, для чоловічих - елегантний фон і патерни, "утяжеляючі" атмосферу (тютюновий дим, напівтемрява).
- Інтерес. На даному етапі відбувається аналіз якостей. Людина оцінює обсяг, форму предмету, шукає в ньому вади. Щоб на стадії зацікавленості не злякати покупця, фотограф ретельно ретушує зображення: розгладжує нерівності, дефекти нанесених фарб, стирає пилинки на флаконі.
- Бажання. Для виклику бажання купити товар задіюються психологічні тригери. Якщо поруч з флаконом чоловічих парфумів покласти недбало "перекинуту" помаду або інший атрибут дамського туалету, виникне асоціація, що власник предмета здатний одним ароматом залучати жінок.
Етап "дія" - це безпосередньо факт покупки. Які "фішки" використовує фотограф для виклику відповідної реакції у цільової аудиторії:
їжа в закладах громадського харчування: акцент на соковитості (освітлення, спрямоване на продукт під певним кутом), об'ємах (ідеально рівні форми, пишність, пружність), "смаковий феєрверк" (витікаючий шоколад, сік, демонстрація начинки);
парфумерія: акцент на легкості (шовкові тканини, краплі води, серпанок), чистоті (виразні відблиски на флаконах, однотонний фон), психологічних триггерах (наявність поруч предмета, що викликає приємні асоціації);
косметика: акцент на кольорах (максимально точна передача відтінків і текстур), психологічних триггерах (в поєднанні з травами, ягодами, соками продукт виглядає натуральним і безпечним);
одяг: акцент на структурах і деталях (чітка передача матеріалу, відблисків, глянсової/матової фактури), образності (в поєднанні з іншими предметами гардеробу річ виглядає більш привабливо);
алкоголь: акцент на легкості (бризки від фруктів, недбало падаючих в келих), інтризі і елегантності (напівтемрява, чіткі відблиски на склі, наявність благородних закусок в композиції);
вироби hand made: акцент на затишок (гармонійний натюрморт, чашки з напоями, випічка, квіти, дерев'яні/пастельні текстури);
ювелірні вироби: акцент на розкоші (дзеркальна поверхня, чіткі відблиски, бекграунд вишуканих квітів);
пакетована кондитерська продукція: акцент на яскравості (насиченість тонів, "веселі" кольори, що викликають апетит).
Нерідко фотографи вдаються до допомоги фуд-стилістів, щоб візуально ідеалізувати продукт. Щоб морозиво під час зйомки не тануло, замість нього використовують картопляне пюре з барвниками. Щоб продукт виглядав соковито, його змащують рідинами, які утворюють глянсову плівку.
Демонстрація позитивних якостей предмету вимагає знань фізики, хімії, геометрії, психології, кулінарії і в інших сферах, що не мають відношення до мистецтва. Тому тлумачний предметний фотограф - велика рідкість.
Зображення зі спланованою композицією розповідає історію бренду, показує його виграшні сторони. Найважче заявити про бренд за допомогою фото, не використовуючи текст. З цим завданням успішно справляється фотостудія Lightfield.
Де замовити предметну фотозйомку?
Предметна зйомка - економічно вигідне рішення для тих, хто зацікавлений в просуванні свого бізнесу.
Чому варто звернутися в студію Lightfield?
У компанії працює 150 фотографів, які мають великий досвід співпраці з інтернет-майданчиками.
Можливі зйомки будь-якої складності на спеціально обладнаних локаціях.
Є власна база візажистів, моделей (при необхідності).
Гарантія високої якості обробки при будь-якому обсязі зображень.
Є власний професійний реквізит.
Клієнтами Lightfield є такі відомі компанії, як "Епіцентр", "Моршинська", Cosmopolitan, H&M, ELLE, Garnier, Bazaar, MacCoffee, Vodafone, L'Oreal і ін.
Коментарі
1