У центрі Полтави, на вул. Жовтневій, почали продавати коктейль "Мохіто". Ним торгують із кав'ярні на колесах.
Біля центрального універмагу припаркована "Таврія-Пікап". Біля неї стоять п'ятеро осіб. Троє замовляють "Мохіто". Дівчина при них кладе у шейкер листя м'яти, порізаний лайм та цукор. Передавлює металевою ступкою, щоб витік сік. Додає подрібнений лід, перемішує. Висипає у склянку і заливає газованим напоєм "Лимон Лайт". Встромляє пластмасову гілочку бамбука й соломинку. Велика склянка на 400 мл коштує 10 грн, середня — 7 грн.
— Гарний напій, що за смаком, що за ціною, — говорить 30-річний Артем. — Знаю місця, де "Мохіто" менше в стакані, а продають утричі дорожче.
— "Мохіто" увів як експеримент, — розповідає 30-річний Євгеній Маслак, співвласник еспресо-мобіля. — Обрав його, бо якщо порівнювати з іншими напоями, він найкраще освіжає й тонізує. Також допомагає при похміллі, бо лайм гарно знімає симптоми. Думаю, що популярним став через те, що замість звичайної содової, наливаємо газировку. Також у класичний "Мохіто", крім цього, додають білий ром, але я проти алкоголю. Робимо безалкогольний варіант. Його можуть пити і діти. Ще хочемо продавати "Лаймонад".
"Мохіто" найбільше беруть у вихідні й спеку. Щодня його п'ють міліціонери, які патрулюють центр міста.
— Перш ніж відкрити кав'ярню, пройшли тренінг вуличного бізнесу в Нью-Йорку та Маямі, — говорить компаньйон Євгенія Юрій Плаксов, 38 років. — В Америці їздить багато машин із кавою та напоями. Вони значно більші. Мають туалети й умивальники. У Полтаві ми перші.
Коментарі