Приватний перевізник "УМАК" погодився безплатно перевозити до кінця січня пільговиків на маршруті "кільцевий" у Полтаві. За місяць до цього після зміни влади у місті підприємство відмовлялося за свій кошт возити пільговиків.
Мер 42-річний Олександр Мамай у вівторок запевнив: скоро у деяких приватних перевізників відберуть ліцензії на обслуговування міських маршрутів. Бо, скажімо, "Автомир" зареєстрований у приміському селі Супрунівка і гроші не йдуть у міський бюджет, а окремі перевізники перепродують ліцензії.
— Ми всі ліцензії віддамо комунальному підприємству "Полтаваелектроавтотранс", — розповідає Олександр Мамай. — Ліцензії на ті маршрути, які вони не зможуть забезпечити транспортом, продаватимуть, і гроші будуть іти в комунальне підприємство.
Таким чином транспорт їздитиме не лише у фінансово вигідні для перевізників години пік, а й в інший час.
Полтавці кажуть, у вечірні години мало транспорту у віддалених мікрорайонах.
— О десятій вечора навіть із центру міста дуже важко виїхати, — говорить 23-річний Сергій Ткаченко. — Маршрутки ходять дуже рідко. Я недавно на морозі простояв 15 хвилин, доки дочекався транспорту. З Огнівки близько десятої виїхати ще важче. Маршрутки, що є, їдуть в основному до першої лікарні і розвертаються.
— Воно ж їздити після 22.00 невигідно, — каже 32-річний Роман, водій маршрутки Центр–Огнівка. — У районі зупинок Огнівка чи 16-та школа тільки двох-трьох людей підбереш і все. Хоча їздимо ж.
Приватні перевізники прохають у влади підняти проїзд у громадському транспорті до 2,45 грн.














Коментарі