понеділок, 13 серпня 2012 00:00

"Київстар" заохочує знати Україну

  60 відсотків українців визнають, що поверхово знають історію і культуру України
60 відсотків українців визнають, що поверхово знають історію і культуру України

Від 1 серпня компанія "Київстар" розпочала новий національний проект "Знай Україну". Його мета — спонукати українців дізнаватися більше про свою державу. Проект триватиме три місяці.

— 2011-го ми закликали українців ділитися емоціями щодо України — розміщувати фото з різних куточків держави. А цього року вирішили зосередитися на знаннях про країну,  — говорить Жанна Пархоменко, директор із корпоративних зв'язків "Київстар". — Тому запрошуємо абонентів узяти участь в СМС-опитуванні й відповідати на запитання, які стосуються України.

За дослідженнями, близько 60% українців визнають, що поверхово знають історію і культуру України. При цьому 90% опитаних стверджують, що знати історію, культуру та географію країни необхідно кожному.

— Проект "Знай Україну" стимулюватиме людей більше цікавитися власною державою. Він — наша перша спроба поєднати комерційний продукт із соціальною складовою. Хочемо довести, що таке поєднання можливе і соціальні проекти можуть бути прибутковими, — каже Олексій Киреєв, директор із розвитку продуктів та нового бізнесу "Київстар". — Прагнемо втілити принципово новий підхід до реалізації інформаційно-розважальних послуг і встановити високі стандарти їх надання.

Для замовлення контент-послуги "Проект "Знай Україну" потрібно відправити СМС зі словом "СТАРТ" на номер 380. Вартість однієї СМС-сесії — 7 грн.

— Абоненту надходитимуть запитання з п'ятьма варіантами відповідей. Вони будуть із різних сфер життя країни: від історії до економіки, — розповідає Жанна Пархоменко. — Максимальна тривалість однієї СМС-сесії — 30 хвилин або до першої неправильної відповіді.

Щодня компанія "Київстар" визначатиме абонента, який дав найбільше правильних і логічних відповідей.

— Кожного дня найкращий знавець отримуватиме 20 тисяч гривень, найбільший знавець тижня одержить 80 тисяч. А у фіналі проекту визначимо найкращого знавця за три місяці, він отримає винагороду 1 млн грн.

Попередній соціальний проект компанії "Київстар" "Поділіться любов'ю до України" за рік став одним із найвідоміших у країні. За цей час були опубліковані 115 тисяч фотографій із різних куточків держави, у проекті взяло участь близько мільйона українців.

— Сподіваємося, що й новий проект "Знай Україну" знайде відгук серед наших абонентів, — додає Пархоменко. — Детальну інформацію про нього можна отримати на сайті www.iloveukraine.com.ua або за номерами 0(44) 466 04 66 чи 466 у мережі "Київстар".

Зараз ви читаєте новину «"Київстар" заохочує знати Україну». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути