Із початку року на Полтавщині зареєстрували 900 тис. автомобілів. Даїшники кажуть, чверть із них — "ланоси". Це найпопулярніша марка авто в області.
— Свою "ласточку" купив п'ять років тому. Вибирав між "дев'яткою", "десяткою", китайською "Чері Амулет" — їх тільки кинули у продаж, хвалили на всі боки — і дорожчим "Шевроле Авео". Але сів у "ланос" і зразу відчув — моя машина, — каже полтавець 27-річний Артем Баранець. — Працював тоді менеджером із розвитку мережі в банку. Треба багато мотатися по місту й області. А дороги в нас не ахті, особливо по селах. Тому дивився, щоб кузов був міцний, живуча ходова. Перед кризою машини розходилися, як гарячі пиріжки. Дзвонять з автосалону, кажуть, лишилося два "ланоси" — чорний і грязно-рожевий. Доки зібрався їхати, передзвонюють — чорний уже забрали. Думаю, була не була, братиму, колір — то ж не головне. Приїхав — стоїть звичайнісінька бежева машина. Її й купив.
Артем Баранець поставив спеціальні підставки на колесах, так збільшив відстань між дорогою і днищем автівки.
— На ходу "ланоси" низькуваті. А в Полтаві попадаються ями, як ускочиш, днищем б'єшся. Підняв машину на 2 сантиметри. Тепер проходжу навіть бордюри, як паркуюся, — продовжує Артем. — Ходова міцна. Не даром майже всі таксисти по області заробляють на "ланосі". Кажуть, машина міська, не пригрузиш. Було би бажання. Переїжджав з одної квартири на іншу. Півкімнати за раз погрузив.
Автомобіль Артем ремонтує самостійно. Каже, запчастини не дорогі, великий вибір на авторинку і в спеціалізованих магазинах.
— У мене машина з заводу йшла в оцинкованому кузові, значить гнити не повинна. Усі, у кого "ланос", не заморочуються — авто просте в ремонті. А тижнів два тому за 1,5 тисячі купив сучасні фари. Світло — то біда у всіх "ланосах". Удень їхати нормально, а вночі, в дощ чи туман — котишся як кріт.
Кілька років тому Артем попав в аварію.
— На Харківську трасу повернув із Полтави. Попереду машини затормозили, я за ними. Вскочив під "дев'ятку" спереді. Паравозиком п'ять машин зім'яло. Мені крила погнуло, радіатор вирвався з кріплень, — розповідає. — Якби був на китайській "Чері Амулет", до задньої сідушки могло б зім'яти.















Коментарі