понеділок, 19 вересня 2011 00:00

Десять нових тролейбусів пустять кільцем

Автор: фото: Сергій Дзех
  Павло Богодістий розкладає пандус для інвалідів у новому тролейбусі. Вручну його можна відкрити з вулиці
Павло Богодістий розкладає пандус для інвалідів у новому тролейбусі. Вручну його можна відкрити з вулиці

До Полтави з Луцька привезли перший новий тролейбус. Іще дев'ять машин надійдуть до кінця вересня.

— Перший тролейбус працюватиме на День міста — 23 вересня. Зараз його обкатують. Має наїздити 50 кілометрів, — говорить 25-річний Павло Богодістий, начальник технічного відділу комунального підприємства "Полтаваелектроавтотранс". — У жовтні працюватимуть усі нові машини. П'ять ходитимуть по кільцю в один бік, а п'ять в інший. Кожні 15 хвилин під'їжджатимуть до зупинки.

Півроку тому міська влада замовила нові тролейбуси луцькому підприємству "Богдан Моторс". За один платили 1 млн 890 тис. грн.

— Ці машини зручніші за старі. У них низька підлога, вони дуже плавно їдуть. А на зупинках можуть нахилятися до пасажирів. Тут усе на електроніці. Якщо аварія, то водій автоматично знеструмить тролейбус. А на старих треба вручну "штанги" знімати.

Павло Богодістий водить по салону нового тролейбуса. Усередині він нагадує шведський "кільцевий" автобус: м'які крісла, обшиті тканиною, великі вікна. Біля центральних дверей лежить відкидний пандус. Ним усередину заїжджатимуть інваліди.

— На пандусі є ручка. За неї з вулиці треба взятися і потягнути на себе. Він ідеально кладеться на тротуар, витримує 350 кілограмів, — продовжує Павло Богодістий. — У салоні інвалідний візок добре стане посередині біля вікна. Там є м'яка дошка, на яку можна спиратися.

Узимку в салоні буде плюсова температура.

— Надворі мінус 15, а всередині буде плюс 15, — каже 44-річний Сергій Олефір, водій тролейбуса. — Підлога не слизька, шумоізоляця прекрасна. Отлічна тєхніка. Та тіки бабушки своїми кравчучками тут нароблять шкоди. Легко можуть тачками розбити скляну перегородку біля середніх дверей. Я зараз обкатую машину, то люди махають руками, кричать. Думають, ми од них транспорт ховаємо. Насправді, чекаємо 23 вересня.

Нові тролейбуси розраховані на 12 років. Проїзд обійдеться в 1 грн. Місячні проїзні продають у тролейбусному депо по вул. Халтуріна, 10 і в кінотеатрі ім. Котляревського. Коштує 41 грн, студентський — 21 грн, шкільний — 14 грн.

Полтавці побоюються, що нові машини можуть витіснити з кільцевого напряму маршрутки. Раніше про заміну їх великими автобусами і тролейбусами говорив мер міста Олександр Мамай.

— Нові тролейбуси — це офігєнно, та бистріше старих вони навряд чи їздитимуть. Маршруткою вдвічі швидше доїхати до любої точки міста, — вважає 26-річний Ярослав Ємець. — Лучше хай ставлять на кільце тролейбуси й маршрутки. Вранці, може, давки не буде.

У міському відділі транспортних перевезень і зв'язку складають маршрутну мережу Полтави.

— Коли вирахуємо кількість пасажирів, тоді й будемо знати, чи треба залишати в місті маршрутки, — розказує Сергій Шпак, заступник начальника відділу. — Зараз їх ніхто не прибиратиме з кільця.

Загалом в обласному центрі 370 автобусів і маршруток. Ходять 45 тролейбусів.

 

34

сидячі місця у новому тролейбусі "Богдан". Машина вміщує 105 пасажирів. У старому тролейбусі 26 сидячих місць, загальна місткість — 100 людей. Великі тролейбуси-"гармошки" мають 37 сидінь, можуть умістити 176 осіб.

 

Зараз ви читаєте новину «Десять нових тролейбусів пустять кільцем». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути