четвер, 14 квітня 2011 17:47

Автобус провалився в каналізацію

Автор: фото з сайта www.bazarmedia.info
  ”Ікарус” провалився заднім лівим колесом у каналізацію на вулиці 50 років Жовтня в Гадячі. За кілька хвилин його витягли іншим автобусом
”Ікарус” провалився заднім лівим колесом у каналізацію на вулиці 50 років Жовтня в Гадячі. За кілька хвилин його витягли іншим автобусом

5 квітня на вул. 50 років Жовтня в Гадячі близько 18.00 "Ікарус" провалився заднім лівим колесом у каналізацію. Усі каналізаційні системи області в занедбаному стані. Більшість не ремонтувалися з радянських часів.

Дорога обвалилася через прогнилу каналізаційну трубу. Чотири роки тому за 200 м від пошти в каналізацію провалився будівельний кран.

— Бетонна труба, по якій ідуть фекальні води з багатоповерхівок, розложилася. У землі утворилася пазуха. Вода знайшла собі хід і вимила яму, — каже 53-річний Михайло Харлан, заступник міського голови Гадяча. — Потрібно замінити не менше 45 метрів труби. На це необхідно щонайменше 300 тисяч гривень. Таких грошей у районі немає.

На початку року в Лохвиці прорвало трубу, по якій каналізаційні стоки відкачували з міста на околицю для очищення. Дірку залатали, аварійну трубу досі не замінили. На це потрібно до мільйона гривень.

Паспортний вік залізобетонних труб — 75 років. Жоден колектор не витримує стільки в експлуатації.

— Усе залежить від того, що тече по трубах, — пояснює Микола Попенко з обласного управління житлово-комунального господарства. — Якщо скидають жири, а поряд є підприємство, яке скидає хімічні речовини, особливо залужені чи закислені, ферменти роз'їдають залізобетон. Первинну очистку на наших підприємствах проводять незадовільно. Усе навантаження припадає на кінцеві очисні споруди. Вони є комунальною власністю. Раніше — якщо скидаєш, маєш фінансово допомагати утримувати систему очищення.

Протяжність основних каналізаційних мереж в області — 430 км. Вони належать органам місцевого самоврядування. Громада має самостійно ремонтувати й утримувати їх. У Полтаві прокладені 157 км каналізації. 80% її потребує негайного ремонту. Найнебезпечніші для міста колектори розміщені поблизу м'ясокомбінату і заводу газорозрядних ламп.

— Більшу частину колекторів будували в 1960–1970-х. Складені з залізобетонних труб. Через сульфатно-газову корозію вимивається бетон, труби руйнуються, — каже Ліана Козмійчук із "Полтававодоканалу". — Найбільша аварійна ділянка колектора йде від вулиці Маршала Бірюзова до Ковпака через вулицю Половка. Її протяжність — 2,5 кілометра. За останній час було до півсотні аварій. Колектор потрібно міняти. Для цього необхідно близько 8 мільйонів гривень.

Комунальники стверджують: щоб довести каналізаційну мережу обласного центру до задовільного стану, потрібно 18 млн. грн. З обласного бюджету виділили 2 млн, держава не дала нічого.

Зараз ви читаєте новину «Автобус провалився в каналізацію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути