пʼятниця, 23 жовтня 2020 14:10

За 2 місяці партії вбухали у рекламу на Facebook 70 млн грн

За 2 місяці партії вбухали у рекламу на Facebook 70 млн грн
Партії закликали позначити дані витрати у фінансових звітах. Фото: @NationalBankOfUkraine

З офіційним початком передвиборчої кампанії 5 вересня партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн. Про це повідомила голова громадянської мережі "Опора" Ольга Айвазовська.

Це орієнтовно $2,6 млн.

В останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою.

"Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було близько $30 тисяч у день різними політичними силами сукупно. Уже в жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тисяч в день", - цитує Ольгу Айвазовську "Інтерфакс-Україна".

Спостерігачі закликали партії позначити дані витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 партій стали фігурантами кримінального провадження про фіктивних спонсорів

23 жовтня - останній день, коли кандидати і партії можуть за себе агітувати. Відзавтра це буде заборонено.

Місцеві вибори відбудуться 25 жовтня.

Зараз ви читаєте новину «За 2 місяці партії вбухали у рекламу на Facebook 70 млн грн». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути