Наприкінці виборчої кампанії партію "УДАР" інформаційно й політично атакували відразу з двох різних боків: від "регіоналів" і колег від опозиції.
Про це заявив на прес-конференції політолог, голова правління Центру прикладних політичних досліджень "Пента" Володимир Фесенко.
"За різними свідченнями, які я отримав в останні дні з різних джерел, подейкують, що саме на фініші кампанії різко скоротили фінансування "УДАРу" їхні спонсори. Можливо, власних коштів не вистачило, а, можливо, була жорстка команда пригальмувати "УДАР", – розповів політолог.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Для "УДАРу" зараз головне зцементувати своє електоральне ядро – політолог
"Мені здається, що в середині кампанії Партія регіонів трохи змінила стратегію, – продовжив він. – Якщо на першому етапі вони головний удар проти опозиції сконцентрували на "Батьківщині", то після того, як почали різко зростати рейтинги "УДАРу" й самого Віталія Кличка, вони переключилися на критику "УДАРу". Ми пам'ятаємо ролик Партії регіонів, і мені здається, що вони вирішили обрізати ще й канали фінансування".
Тому, за словами Фесенка, "УДАР" технологічно пригальмували на фініші кампанії.
"Наприкінці кампанії "УДАР" фактично отримав два удари з різних боків: і від "регіоналів", і від колег по опозиції. Була потужна інформаційна й політична атака з боку "Батьківщини" й "Свободи", які намагалися відтягнути від "УДАРу" частину голосів. Це їм вдалося, що, на жаль, є проявом внутрішньої конкуренції, внутрівидової боротьби вже в опозиційному таборі", – констатував політолог.
Коментарі
5