Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко знову отримав суспільну критику.
На цей раз, за зображення тризуба неоднозначним жестом.
Зображення створило креативне агентство Banda Agency. Разом із Міністерством культури та інформаційної політики обрали жест, щоб вітати одне одного з Днем Незалежності.
Флешмоб крім Ткаченка підхопили співачки Дарія Астаф'єва, Alyona alyona і Надія Дорофеєва.
Ідею відразу жорстко розкритикували українські користувачі соцмереж.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ткаченко перетворив українське телебачення на "Эхо Москвы" – мережі розлютив ефір з росіянами
"Неосмисленою х*йньою" ідею Banda Agency назвав письменник і перекладач Остап Українець.
"Тільки не кажіть, що Мінкульт вам за це ще й гроші заплатив", – пише. І виклав фото лідера Народного руху України В'ячеслава Чорновола, який жестом показує тризуб.
Фірма Banda Agency торік їздила в Санкт-Петербург "і привозила сюди рашистів, а потім робила покер фейс", розповіла журналістка Марина Данилюк-Ярмолаєва.
З її слів, фірма пов'язана з колишнім "регіоналом" і помічником народного депутата з "Опозиційної платформи – За життя" Сергія Ларіна Едуардом Івакіним.
"До речі, в квітні 2014 прокуратура підозрювала Івакіна у погромі Черкаської ОДА в розпал Революції гідності. Зараз Івакін відростив волосся, набив тату, змінив очечки на хіпстерські", – пише журналістка.
"Розбудіть хтось Олександра Ткаченка", – прокоментував журналіст Олексій Мустафін. "Все що я хотіла б сказати у відповідь на "винахід" Мінкульту. Ну і ще б попросити про відставку міністра", – пише журналістка Тетяна Ніколаєнко.
"Їхні флешмоби до Дня Незалежності наводять на думку про якесь нелюдське ставлення саме до українців", – пише про Banda Agency авторка проєкту "Рагу.лі", блогерка Тетяна Микитенко.
Згодом Banda Agency видалили пост і вибачилися за нього. "Вибачте. Про*бали", – написали.
Також вибачився Мінкульт. "Погоджуємося, що тризуб Чорновола – єдиний вірний жест цього символу", – заявили.
А Надія Дорофеєва змінила жест у сторіс Instagram. "Друзі, забудьте все, що було до", – сказала.
У квітні Ткаченка розкритикували за бренд, яким хотіли представляти Україну. Тоді у мережах бренд назвали "естетикою "Сватів".
Олександр Ткаченко працював генеральним директором групи "1+1 Media". До роботи в уряді був народним депутатом. Потрапив у Верховну Раду за списком партії "Слуга народу" – ішов дев'ятим номером.
Коментарі
5