За його словами, на тлі збитків ДП, керівництво УЗ економить на співробітниках.
"Економлять гроші. А люди звільняються. Мені болить те, що звільняються професіонали з дуже активною позицією. А залишаються ті, які більше ніде не можуть себе реалізувати. Водночас ніякого діалогу з керівниками УЗ у нас немає. Усі наші листи не розглядають, ігнорують", - розповів він.
За даними Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, заборгованість УЗ перед співробітниками становить 700 млн грн.
Працівники звинувачують керівництво Укрзалізниці, в особі Володимира Жмака і його топменеджерів, у порушенні Галузевої угоди.
Бойкачев каже, що профспілки вже готові виходити на протести.
"Головне, щоб це принесло результат", - сказав він.
Борги по зарплаті і звільнення співробітників УЗ відбуваються на тлі рекордного зростання збитків підприємства, які тільки в сфері вантажних перевезень за жовтень зросли на 400 млн грн. Хоча цей напрям вважається найприбутковішим у компанії. І було таким, поки його не очолив грузин Іраклій Езугбая.
Зазначені збитки іноземний "реформатор" спровокував рішенням про зниження вагонної складової тарифу, пояснює "Капітал".
Якщо торік у жовтні на один зерновоз вона становила 1500-3000 грн, а сьогодні - знижена до 530 грн.
Таким чином, дохід у минулому жовтні на вагон складову по зерновозу був 253 453 760 грн. Цього року - 59 898 636. Сума збитків УЗ тільки за один місяць, отже, становить 193 555 124 грн. Аналогічна ситуація відбувається і з піввагонами. Там збиток УЗ за місяць досяг понад 190 млн грн.
Економісти дії Езугбая називають тиском на український бізнес і підозрюють його у свідомому банкрутстві підприємство.
Нагадаємо, що каденція Езугбая як керівника грузинської залізниці закінчилася звільненням людей, скороченням їх зарплат і масовими пікетами. 2012 року він втік з Грузії, а сьогодні заочно арештований Тбіліським судом за розкрадання на ж/д порядку $40 млн.
Коментарі