пʼятниця, 05 жовтня 2012 14:08

"ОПОРА" скаржиться на масове використання аморальних способів боротьби на виборах

"ОПОРА" скаржиться на масове використання аморальних способів боротьби на виборах
Фото: politika.cn.ua

У вересні зафіксовано 44 випадки використання чорного піару проти політичних опонетів.

Про це на прес-конференції у Києві сказала голова Громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За порушення передвиборчої кампанії відповідають лише одиниці з цілої купи - "Опора"

"Тенденцією попереднього місяця стало застосування засобів, які несумісні з моральними принципами конкурентної боротьби. Згідно з законом про вибори, суб'єкт виборчого процесу може агітувати за або проти когось. Якщо ж інформація не має вихідних даних та конкретного посилання на джерела, це вже є чорним піаром. Чорний піар відрізняється від агітації "проти" тим, що особи, які ініціюють такі інструменти впливу на виборців, на жаль, вдаються до оцінки не програм, чи ідей конкурента, а його особистих якостей, зовнішності, якихось уподобань, та іншого", - наголосила вона.

За словами Айвазовської, за вересень було зафіксовано 123 випадки перешкоджання політичної діяльності, 44 з яких - це саме використання чорного піару, який має досить серйозні наслідки для формування політичних уподобань виборців.

Айвазовська розповіла, що найчастіше чорний піар застосовується проти опозиційних кандидатів. У цьому питанні поширеним є розповсюдження у трьох регіонах газети "Анонімус", в якій начебто наводиться згода, яку підписав опозиційних кандидат з партією влади. Також часто при застосуванні чорного піару використовується імідж громадських організацій "ЧЕСНО", "Опора", "Відсіч". Також розповсюдженим є використання агітаційних матеріалів, які за формою, емблемами та кольором схожі на офіційні видання партій, але містять протилежну інформацію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Щоб очорнити конкурента, у передвиборчому змаганні його найчастіше називають "тушкою" - "Опора"

"Масовість появи чорного піару свідчить про те, що конкуренція виборчої кампанії весь час зростає. Але ця конкуренція подекуди є абсолютно нездоровою. Вона свідчить про аморальність застосованих засобів та поведінки у виборчих перегонах", - наголосила вона.

Айвазовська додала, що важко вирахувати, який вплив мають такі матеріали на виборців, але переконана, що завдяки чорному піару волевиявлення українців може бути викривлене.

Зараз ви читаєте новину «"ОПОРА" скаржиться на масове використання аморальних способів боротьби на виборах ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

6

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути