Ексклюзиви
вівторок, 04 серпня 2020 19:48

Нардеп пояснив, чому Нацполіція не поспішає охороняти пасажирів Укрзалізниці

Нардеп пояснив, чому Нацполіція не поспішає охороняти пасажирів Укрзалізниці
Транспортна міліція не супроводжує потяги із 2012 року. Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Міністерство внутрішніх справ бореться за додаткові ресурси. Але коли громадяни не почуваються у безпеці в потягах, ультиматумів бути не може.

Гроші на це можна знайти, переглянувши статті витрат МВС, говорить Gazeta.ua народний депутат з "Голосу" Ярослав Юрчишин.

"Міністерство внутрішніх справ як адміністратор і розпорядник бюджетних коштів, які виділяють на більшість правоохоронних органів, бореться за додаткові ресурси. Ми не можемо стверджувати чи заперечувати те, що потрібні додаткові гроші на силовиків. Але невиконання поліцією своїх функцій чітко показує, хто зацікавлений у невирішенні питань до моменту, поки їм не нададуть додаткове фінансування. Але МВС займає деструктивну позицію. Замість вирішувати питання поставило ультиматум: нема коштів – нема безпеки для громадян у потягах".

Гроші можна знайти, якщо переглянути статті витрат відомства, вважає нардеп.

"МВС вимагає, а не просить. Є конструктивний підхід, коли поліція забезпечує безпеку у тих можливостях, які є. І говорить: ми б робили краще, патрулі були б більші, але для цього потрібні додаткові кошти, ось розрахунки. Якби це все було на фоні того, що по інших статтях нема перевитрат, нема питань до тендерів. А так - хай громадяни страждають, допоки нам не виділять суму, яку ми вимагаємо".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Побиття та спроба зґвалтування в поїзді: як відреагували в Укрзалізниці

"Нацполіції не довіряють 58% громадян. Це доказ того, що реформа правоохоронних органів, яку шостий рік адмініструє міністр Аваков, іде не в тому напрямку. Замість підвищення довіри маємо падіння. Зараз воно критичне. Якщо більша частина суспільства не довіряє правоохоронним органам, значить вони не справляються зі своєю функцією. Найбільше відповідальності на Авакову та Зеленському. Президент мав уже кілька можливостей поміняти міністра, який довів правоохоронні органи до такого рівня недовіри. І не зробив цього. Відповідальність лежить і на парламентській більшості, яка кілька разів могла поміняти міністра. Зараз відповідальність лягає і на людей, які у процесі адміністрування МВС і Національної поліції".

У потязі сполученням "Київ — Маріуполь" вночі 31 липня невідомий без одягу вдерся в купе до Анастасії Лугової, яка їхала з 7-річним сином. Побив її та намагався зґвалтувати. Жінка кликала на допомогу. Її захистила провідниця сусіднього вагону. У Києві нападника затримали, взяли під варту на два місяці без права внесення застави. Ним виявися три судимий Віталій Рудзько. Транспортна міліція не супроводжує потяги із 2012 року.

"УЗ тривалий час намагається залучити представників поліції для забезпечення громадського порядку в потягах. Силовики ж наполягають, щоб такі послуги надавалися платно. Це додаткові 250 мільйонів гривень щороку", - пише член наглядової ради Укрзалізниці Сергій Лещенко.

Зараз ви читаєте новину «Нардеп пояснив, чому Нацполіція не поспішає охороняти пасажирів Укрзалізниці». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути