четвер, 25 жовтня 2012 18:20

На офіційну ТБ-рекламу пішло менше коштів, ніж на джинсу - Лігачова

На офіційну ТБ-рекламу пішло менше коштів, ніж на джинсу - Лігачова
Головний редактор інтернет-видання "Телекритика" Наталія Лігачова. Фото: radiosvoboda.org

26 жовтня з 21 до 22.00 або 23.00 українські телеканали транслюватимуть політичну рекламу за найвищою ціною. Так, секунда ефіру телеканалу "Інтер" коштуватиму 959,50 грн., СТБ - 806,64, ICTV - 743,64. Про це йдеться в офіційних повідомленнях телеканалів про ціни на рекламу.

"На цих виборах збільшення фінансування політичної реклами на телебаченні відбувається хіба що з боку мажоритарників. Але від них отримують прибутки не центральні, а регіональні канали. Основні грошові потоки будуть йти від багатих кандидатів, які змагатимуться із кандидатами від влади. А провладні мажоритарники завойовують прихільність кандидатів прокладанням асфальту, доплачуванням бідним родинам, опікою лікарень, використовуючи при цьому бюджетні кошти", — вважає головний редактор інтернет-видання "Телекритика" Наталія Лігачова.

На її думку, на центральному рівні кількість грошей, які отримають телеканали під час цієї виборчої компанії, навряд чи перевищить минулорічні. Партія регіонів не буде дуже сильно витрачатися, тому що ЗМІ фактично і так хвалять її у новинах, політичних ток-шоу. Щоб бути присутньою на екранах, великі затрати "регіоналам" зараз не потрібні. В опозиції грошей особливо немає.

Із центральних партій на телевізійну рекламу активно роблять ставку хіба що комуністи. Адже багато людей, які за віком потенційно є виборцями комуністів, дивляться телевізор. Комуністи дуже грамотно будують свої гасла, дистанцюючись від Партії регіонів, у яких зараз розчаровані багато виборців. Вони не акцентують увагу на тому, що КПУ відповідальна за всі рішення, які приймає Партія регіонів.

"Незважаючи на збільшення кількості інтернет-реклами, телебачення, як і раніше, має неабиякий вплив на виборця. Телеканали - найефективніший носій реклами, тому що вони мають найбільше охоплення аудиторії. Реклама точно потрапляє в психологію тих цільових груп, для яких вона призначена. Наприклад, рекламу Наталії Королевської скептично сприймають активні інтернет-користувачі. У той же час мені доводилося чути від людей з районних центрів, що Наталя Королевська є "продовженням" і "перевтіленням" Юлії Тимошенко. Кажуть, що в рекламі вона навіть чимось схожа на Юлю. Виходить, творці реклами вгадали психологію тих людей, за чиї голоси вони боряться. Вона впливає на публіку, яка ще живе у вимірі телебачення", - заявила Лігачова.

Вона зазначила, що досить великий вплив на аудиторію має телевізійна джинса, тому що на неї йде навіть більше фінансування, ніж на офіційну рекламу. Вона не є прямою: під виглядом якихось звичайних новин нам повідомляють дещо позитивне про політичну силу. Тому і діє. А ще ефективнішою є джинса, яка є чорним піаром.

Зараз ви читаєте новину «На офіційну ТБ-рекламу пішло менше коштів, ніж на джинсу - Лігачова». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути