8 жовтня Максим Голосний звернувся в дніпродзержинське рекламне агентство "Креатор" для укладення договору про ротацію його агітаційного аудіоролика на радіостанції підприємства.
Однак після ознайомлення з роликом рекламісти поставили умову: прибрати перші 15 секунд. Інакше ролик в ефір не піде.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Об'єднана опозиція — єдина сила, яка може протистояти донецькому уркаганату"
"Я відправив їм листа з проханням розмістити ролик якомога швидше і прохання в максимально короткий термін надати мені договір і рахунок на оплату. Замість цього мені подзвонила Лія Василівна, представник "креатора", і поставила умову, посилаючись на розпорядження директора: чи вони самі прибирають перші 15 секунд ролика, або ролик в ефір не йде, - розповів кандидат. - Вважаю цей факт чистим проявом цензури, утиском моїх прав як кандидата і прямим втручанням у виборчий процес. Це - історія № 2 "Покращено цензурою", - додав Голосний.
Журналісти газети "Лица" подзвонили у агентство, представившись помічниками Голосного.
- Добрий день, я від Максима Голосного. Вам зручно говорити? Це Олена Олександрівна. Лія Василівна?
- Так. Олена Олександрівна, справа в тому, що ролик моє керівництво не пропустило. Вони кажуть, перші 15 хвилин, де про Вілкула, ще що таке, - "Ми не хочемо мати проблем".
- 15 секунд?
- Так, 15 секунд. Кажуть: "Ми не хочемо мати проблем. Ми - приватне підприємство, тому ми вправі відмовити".
- А якщо ці 15 секунд видалити, якщо без них. Починати вже з "я, Максим Голосний ...".
- Так, так, ось звідси. А може, і трішки пізніше. Перші 15 секунд. А потім йде добре.
- А якщо вирізати тільки те, що стосується Вілкула, три слова?
- Не три слова. Ви послухайте цей ролик.
- "Цього кандидата ви не почуєте по радіо ..." - тут-то немає нічого незручного.
- Далі, далі.
- "Цього кандидата ви не почуєте по радіо, не прочитаєте в газетах, його не покажуть по телебаченню - єдиний, хто насмілівся говорити правду, виступаті проти Вілкула і брехливого "покращення" - Максим Голосний". І далі слова селян із Єлизаветівки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти порахували, скільки кандидати у нардепи витрачають на рекламу
- Я коли переправила ролик керівництву, вони сказали "Лія Василівна, ми не хочемо давати цей ролик, ми маємо повне право відмовити". А я кажу: "Ми ж усім роздавали наші прайс-листи". Вони кажуть: "Там щодо Вілкула. Потім будуть у нас проблеми. Навіщо це нам потрібно?".І я їх повністю підтримала, тому що, думаю: зайвий раз потім і мені будуть неприємності.
Однак, у прес-службі Дніпропетровської ОДА заперечили, що їх очільник міг комусь дзвонити і щось вимагати.
Коментарі