четвер, 19 липня 2012 11:09

Краще б у Кличка взагалі не було реклами - експерт

Із зовнішньою рекламою Віталія Кличка його передвиборна кампанія - провальна.

Таку думку Gazeta.ua висловив політтехнолог, коментуючи новий білборд Кличка і з написом "Політика має бути щирою" і домальованими фотошопом людьми, які начебто слухають політика.

"У цій рекламі щонайменше дві важливі помилки. Питання "фотошопу", цих "домальованих" людей не так важливо. Вони майже не помітні, особливо якщо це білборд, який стоїть біля автодоріг і водій не встигає їх побачити", - наголосив він і уточнив, що головна помилка у змісті "меседжу", яке несе ця реклама.

Експерт пояснив: "Що нам, як виборцям, говорить Кличко? По-перше, коли немає комунікації, то ми просто присвоюємо йому свої сподівання. У нього зростає рейтинг, бо у людей є якісь сподівання від того образу, який Кличку створено: новий, вольовий, можливо з ним прийде якесь оновлення. А коли починається рекламна кампанія, то ми розуміємо, що там знову немає жодного змісту. Ми розуміємо, що "політика може бути щирою". Але це просто ні про що".

На думку Гайдая, протилежною цій є реклама КПУ, яка відрізняється саме змістовністю.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Томенко: "Батьківщина" білборди перед виборами розвішувати не буде - занадто дорого

"Якщо цю рекламу Кличка ми можемо називати беззмістовною, то от реклама комуністів — найкраща. Бо у комуністів сьогодні є зміст. Вони кажуть: "корупціонера в тюрму", "багатіям великий податок", а "українцям — безкоштовне медичне обслуговування, освіта і т.д". Я на це можу реагувати, можу розуміти, а вже потім у мене питання: а наскільки вони щирі? Може вони не щирі, але цей зміст я можу обговорювати, я його розумію", - пояснив політтехнолог.

"Який зміст у Кличка я досі не зрозумів, тому у мене буде розчарування. Тому що я від нього чекав реформ, повної люстрації, політичних змін. У нього цього немає", - підкреслив Гайдай.

Крім того, за словами експерта, є в цій рекламі й інші великі помилки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці голосують за політиків, які мають реальні історії успіхів

Зокрема, він розповів: "Якщо ти кажеш вже про щирість, не можна не дивитися людині в очі. А Кличко просто відвернувся і стоїть до нас майже спиною. Це такий великий ляп. По-друге, якщо ти вже формулюєш для мене якесь посилання, то воно має бути конкретним. Якщо нам кажуть: "політика МОЖЕ бути щирою", то я кажу: "а може і не бути". А хто це каже? Це просто від нікого. Якщо це говорить Кличко, то має бути: "Моя політика — щира", чи "Я вам не брешу". "Мені здається, що ця кампанія провальна", - вважає Гайдай.

Він додав: "Як показала свого часу кампанія Яценюка, люди дуже реагують на політичну рекламу. Для деяких політиків, які не можуть спілкуватися з усіма виборцями — це єдиний канал комунікації і виборці саме по цьому каналу комунікації визначають свою симпатію до політика. Та поки цей канал комунікації у Кличка не працює, бо до політичної реклами він ставитися не серйозно".

"Якщо б всю виборчу кампанію у Кличка взагалі би не було реклами, мені здається, це було б краще, ніж реклама, яка не виправдовує надію виборців", - підсумував політтехнолог.

 

Зараз ви читаєте новину «Краще б у Кличка взагалі не було реклами - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

12

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути