неділя, 25 березня 2012 10:29

Українці голосують за політиків, які мають реальні історії успіхів

Українці голосують за політиків, які мають реальні історії успіхів
Не всі українці відрізняють "джинсу" у ЗМІ. Фото: newsmarket.com.ua

Професійний рівень споживання інформації в Україні не високий, а тому не кожен українець зможе відрізнити проплачений політиками матеріал у ЗМІ.

Про це заявив політолог, голова правління Центру соціологічних та політологічних досліджень "Соціовимір" Сергій Таран.

На його думку, громадяни, які цікавляться політикою, розрізняють замовлені матеріали від звичайних. Однак далекі від політики українці, які не в усьому бачать політичний підтекст, не можуть це розрізнити.

Експерт зазначив, що нині ж немає централізованої "заказухи", а спонтанна – від різних політиків.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тігіпко не хоче, щоб його виборці сказали: "Продався"

За словами політолога, на українців найбільш "впливає життєва позиція і реальні історії успіхів політиків".

"Якщо політик своїм життям і прикладом доводить те, що він говорить, то це справляє набагато більший ефект, ніж "заказушні" матеріали і пряма реклама. А тому ключове питання полягає в тому, щоб зуміти достукатись до сердець українців саме цими засобами. Замовні матеріали, певною мірою, деморалізують суспільство на рівні еліт. Зокрема, якщо свобода слова як одна із їхніх головних цінностей купляється і продається, то це є корупцією для громадянського суспільства, для експертів і політичних еліт, в першу чергу. Потім вона розповсюджується й на громадян", – сказав Таран.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "У містах виборці схиляються до нових облич"

Політолог вважає, що українським політикам насамперед треба переконати так званий тонкий і вразливий прошарок громадського суспільства.

"Нова політична сила, якій повірить тонкий і вразливий прошарок громадського суспільства, що формують представники моральних, інтелектуальних лідерів, експерти тощо, котрі переважно розчаровані багатьма політиками, якщо не всіма, виграє не тільки вибори, а політику на багато років вперед. "Захопити" цих людей, які формують думку суспільства, надзвичайно складно, і їх точно не можна купити "джинсою", а скоріше довірою і моральною позицією. Свого часу таким кандидатом був Ющенко – до "помаранчевої революції", адже він відрізнявся від політиків, які були при Кучмі, потім - Яценюк, втім, і йому не вдалося заручитися повною довірою суспільства", – додав експерт.

Зараз ви читаєте новину «Українці голосують за політиків, які мають реальні історії успіхів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

18

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути