АМКУ вимагає від "Укрзалізниці" обґрунтувати введення обов"язкового харчування в потягах. Він направив Державній адміністрації залізничного транспорту "Укрзалізниця" офіційний запит з вимогою надати вичерпну інформацію щодо впровадження цієї послуги.
Адміністрація повинна представити копії всіх виданих цього року документів щодо введення харчування пасажирів у потягах. Мають бути надані копії затверджених правил, умов, інструкцій, порядку, протоколів рішень нарад, зокрема щодо стягування оплати за харчування, закупівлі і доставки продуктів.
Крім того, "Укрзалізниця" повинна представити всі розрахунки вартості харчування пасажирів з розшифровкою статей витрат, рівня рентабельності і ціни з ПДВ.
– Намір "Укрзалізниці" продовжити обурювати пасажирів говорить про одне - монополіст свідомо йде на порушення. Але нахабство не пройде. Тепер у залізничників є десять днів, щоб подати нам обґрунтовану відповідь і письмово пояснити, що насправді відбувається, - відзначив голова Антимонопольного комітету Олексій Костусєв.
При цьому він підкреслив, що на кожне питання повинна бути надана детальна відповідь, а копії документів належним чином завірені і нагадав.
– Відповідно до п.13, 14 і 15 ст.50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", ненадання інформації у встановлені терміни, надання інформації в неповному об"ємі, надання недостовірній інформації є порушенням конкурентного законодавства і спричиняє за собою встановлену статтею 52 ці Закони відповідальність - штраф до 1% річного доходу підприємства, - додали в антимонопольному відомстві.
Нагадаємо, раніше "Укрзалізниця" заявила про те, що вивчає можливість впровадження нової сервісної послуги - надання в потягах пакетів харчування (ланч-боксів). На даний момент послуга упроваджується, як експеримент, в потязі N1/2 сполученням "Київ-Москва-Київ" в купейному і СВ вагонах.
Голова АМКУ Костусєв попередив керівництво "Укрзалізниці" про те, що будь-які дії по впровадженню обов"язкового харчування в потягах розглядатимуться як ознаки зловживання монопольним положенням зі всіма відповідними наслідками, включаючи накладення штрафу до 10% річного доходу підприємства, повідомляє ЛІГА.
Коментарі