четвер, 26 січня 2017 11:07

"Це початок "брежнєвських часів" - міністр

"Це початок "брежнєвських часів" - міністр
censor.net.ua

Прогрес у реформах на Укрзалізниці відсутній.

Про це сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю "БізнесЦензор".

"Не можна один відремонтований потяг вважати реформою при зношеності залізничної інфраструктури на 90 процентів. Один потяг – це не реформа. Навіть два. Навіть десять", - зауважив він.

"У нас дуже багато невикористаних можливостей, а ми себе заспокоюємо, що все добре та йде за планом. За яким планом? Це початок "брежнєвських часів" (період застою у радянські часи Леоніда Брежнєва 1970-1980 минулого століття. - Gazeta.ua): всі самовдоволено усміхаються, а прогрес відсутній", - додав він.

Запит на реформи шалений, сказав міністр.

"Суспільство готове підтримати. Ми бачимо, що люди загалом поставилися нормально до підвищення тарифів. До багатьох інших речей, які б були дуже болісними на Заході, наприклад. Українці сказали - ок. Це означає, що справжні реформи підтримають також. Чому їх немає – величезне питання", - зауважив він.

Омелян прокоментував передачу Укрзалізниці міністру економіки Степану Кубіву.

"Це просто спроба заткнути рота Омеляну. Щоб не було постійного подразника. Тому що я постійно закликаю, прошу: давайте проведемо фахову дискусію з приводу того, що відбувається в Укрзалізниці", - сказав міністр.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гройсман заявив про "чотирирічку"

Покращення сервісу пасажирських перевезень немає, заявив посадовець.

"Постійно моніторю соціальні мережі, кількість скарг на чистоту вагонів та якість сервісу зашкалює", - розповів він.

Транзитні послуги впали більш ніж на 30%, продовжив чиновник.

"Не провели тендер на закупівлю 3 тисяч вантажних піввагонів за рахунок кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку (90 мільйонів доларів. - ред.)", - пояснив міністр.

"Заяви голови правління щодо 300 мільйонів гривень прибутку – фейк. Прибуток став можливим тільки за рахунок підвищення тарифів. Фактично, УЗ отримала додатково майже 4 мільярди гривень, які невідомо куди поділися", - заявив Омелян.

Колишній керівник польської залізниці Войцех Бальчун очолив УЗ у червні 2016 року.

18 січня Кабінет міністрів на закритому засіданні прийняв рішення відібрати у Міністерства інфраструктури право управляти УЗ. Його передали Кабміну.

Таку пропозицію виніс міністр економічного розвитку – віце-прем'єр Степан Кубів. Рішення прийняли без погодження з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном.

Зараз ви читаєте новину «"Це початок "брежнєвських часів" - міністр». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути