Прогрес у реформах на Укрзалізниці відсутній.
Про це сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю "БізнесЦензор".
"Не можна один відремонтований потяг вважати реформою при зношеності залізничної інфраструктури на 90 процентів. Один потяг – це не реформа. Навіть два. Навіть десять", - зауважив він.
"У нас дуже багато невикористаних можливостей, а ми себе заспокоюємо, що все добре та йде за планом. За яким планом? Це початок "брежнєвських часів" (період застою у радянські часи Леоніда Брежнєва 1970-1980 минулого століття. - Gazeta.ua): всі самовдоволено усміхаються, а прогрес відсутній", - додав він.
Запит на реформи шалений, сказав міністр.
"Суспільство готове підтримати. Ми бачимо, що люди загалом поставилися нормально до підвищення тарифів. До багатьох інших речей, які б були дуже болісними на Заході, наприклад. Українці сказали - ок. Це означає, що справжні реформи підтримають також. Чому їх немає – величезне питання", - зауважив він.
Омелян прокоментував передачу Укрзалізниці міністру економіки Степану Кубіву.
"Це просто спроба заткнути рота Омеляну. Щоб не було постійного подразника. Тому що я постійно закликаю, прошу: давайте проведемо фахову дискусію з приводу того, що відбувається в Укрзалізниці", - сказав міністр.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гройсман заявив про "чотирирічку"
Покращення сервісу пасажирських перевезень немає, заявив посадовець.
"Постійно моніторю соціальні мережі, кількість скарг на чистоту вагонів та якість сервісу зашкалює", - розповів він.
Транзитні послуги впали більш ніж на 30%, продовжив чиновник.
"Не провели тендер на закупівлю 3 тисяч вантажних піввагонів за рахунок кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку (90 мільйонів доларів. - ред.)", - пояснив міністр.
"Заяви голови правління щодо 300 мільйонів гривень прибутку – фейк. Прибуток став можливим тільки за рахунок підвищення тарифів. Фактично, УЗ отримала додатково майже 4 мільярди гривень, які невідомо куди поділися", - заявив Омелян.
Колишній керівник польської залізниці Войцех Бальчун очолив УЗ у червні 2016 року.
18 січня Кабінет міністрів на закритому засіданні прийняв рішення відібрати у Міністерства інфраструктури право управляти УЗ. Його передали Кабміну.
Таку пропозицію виніс міністр економічного розвитку – віце-прем'єр Степан Кубів. Рішення прийняли без погодження з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном.
Коментарі