Радикальна партія України у серії передвиборчих роликів під слоганом "Вила напоготові", в яких лідер партії Олег Ляшко не ординарно розповідає про життя українців спрямована лише на те, аби її запам'ятали виборці.
По це в коментарі Gazeta.ua розповів політтехнолог Тарас Березовець.
"Радикальну партіюУкраїни" будуть знати краще, але чи будуть голосувати за радикальну партію це достатньо сумнівно. Вона впливає на свідомість виборця на рівні "подобається-не подобається", - повідомив політтехнолог.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Агітація "радикалів", або Ляшко з вилами і хріном
"Я вважаю, що політична реклама, зовнішня, в тому числі й телевізійна, великого ефекту на формування рейтингу політичної дуги не має. Вона може виконати функцію, по-перше збільшення пізнаваності політичної сили. Вона актуальна для нових політичних проектів, таких як "Радикальна партія України", позаяк абсолютно не потрібна "Батьківщині", Партії регіонів, комуністам", - зазначив експерт.
Березовець зазначив, що одна з функцій реклами – просто звернути увагу виборця, на що ї спрямована екстравагантність Ляшка.
"Друга функція просто мобілізаційна – просто звернути увагу своїх прихильників на необхідність прийти і підтримати партію. Тобто нагадати, аби ти не дай Боже, не сидів за келихом пива або чаркою горілки, а прийшов на дільницю, та віддав партії голос. Спонукати можна робити шляхом залякування, як це робить ПР, як це робить комуністична партія. А у випадку "Радикальної партії України", така агітація має значення для пізнаваності, аби більше людей знало цю партію. Мобілізаційна функція тут досить обмежена", - додав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ляшко замахнувся на 7%: "Вони не знатимуть, куди від нас подітися"
На його думку, креативна реклама може подобатись, але не зовсім впливає на мотивацію голосувати за ту, чи іншу силу. "Якісь емоції, або позитивні, або негативні в людини залишаться. Щодня вона отримує сотні рекламних повідомлень, її завалюють цим. Щоб рекламу запам'ятали – необхідно вийти за рамки звичайної матриці. Ця реклама виходить, вона не традиційна", - підкреслив політтехнолог.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ляшко розповів, хто фінансує його партію
Відповідаючи на питання, чому реклами цієї ми не бачимо по телевізору, як наприклад реклами інших партій, експерт сказав, що причин може бути декілька:
"Брак коштів, тому що така реклама дуже дорога; друга причина – заборона, якщо вона не проходить юридичну експертизу, вони вважають, що в ній порушені якісь етичні стандарти. "Вила напоготові" - можуть трактувати як заклик до повалення конституційного ладу. Третя причина – навмисне обрання таких каналів за партизанські - так званий "партизанський маркетинг". Щоб справити максимальний ефект – вдаються до нетрадиційних шляхів".
Коментарі