Інженер Дмитро Макагон назвав основні причини аварійного стану тунелів київського метро.
Він також зазначив, що за такими спорудами потрібно постійно наглядати. Про це Макагон сказав NV Time.
"Там можуть з'являтися мікротріщинки, якісь пошкодження. Їх потрібно швидко ліквідовувати, інакше вони розширюватимуться, розростатимуться і призводитимуть до більш серйозних наслідків - таких, як ми бачимо", - сказав інженер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві утворився затор з автобусів, які повинні були стати альтернативою метро на синій гілці
За його словами, на аварійний стан метро також могло вплинути будівництво новобудов, які тиснуть на тунелі.
"Навколо відбувається всіляке будівництво - торгові центри, житлові комплекси біля тунелю. Усі ці споруди можуть впливати на тунелі - впливати своєю вагою і перегороджувати рух води, створюючи так званий баражний ефект - закупорюючи воду. Вона буде шукати якісь інші шляхи", - пояснив Макагон.
На думку фахівця, за пів року навряд чи вийде усунути проблеми закритих станцій.
"Якщо у тебе налагоджені всі інженерні процеси, є готове технічне рішення, випробуване, всі знають, що робити… цілком можливо реалізувати дуже швидко, але я сумніваюся, що це наш випадок. Думаю, що швидко може не вийти", - додав інженер.
8 грудня у Києві закрили ділянку синьої гілки метро між станціями Деміївська і Теремки через аварійний стан тунелю. На стелі тунелю на цій ділянці помітили нові тріщини, у тунель протікає вода
Потяги ходять між станціями Героїв Дніпра - Либідська.
У КМДА повідомили, що від Теремків до Либідської ходитимуть 77 автобусів і 20 тролейбусів. Інтервал руху автобусів і тролейбусів не повинен перевищувати 3 хвилини.
Коментарі