Італійський круїзний теплохід "Коста Конкордія" міг наскочити на риф через те, що капітан Франческо Скеттіно вирішив підвести судно ближче до берега і привітати свого знайомого на острові Джильо.
До такого висновку дійшло слідство. За інформацією Daily Mail, на острові Джильо в момент аварії теплохода знаходився приятель Скеттіно, моряк італійського торгового флоту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Круїзний лайнер Costa Concordia з 70-метровою пробоїною ліг на бік
Дії 52-річного Скеттіно італійські прокурори назвали безвідповідальними і незграбними. Власники круїзного лайнера з компанії Costa Crociere підтвердили The Daily Telegraph, що причиною аварії імовірно став людський фактор. При цьому в компанії відзначають, що до призначення капітаном Скеттіно був відповідальним за безпеку суден.
Раніше Скеттіно заявляв, що судно наскочило на рифи, не позначені на карті. У Costa Crociere стверджували, що в момент зіткнення теплохід від призначеного курсу не відхилявся. Прокуратура звинувачує Скеттіно в заподіянні смерті з необережності і втечі з судна до закінчення евакуації пасажирів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На борту Costa Concordia знаходилися 45 українців: всі залишилися без паспортів
За останніми даними, в результаті краху "Коста Конкордії" в ніч на 14 січня загинули шестеро людей, 16 вважаються зниклими без вісті. У загальній складності на борту судна перебували понад 4200 осіб, з них до 60 отримали травми різного ступеня тяжкості.
"Коста Конкордіа" була побудована в 2006 році в Генуї і обійшлася власникам в 450 мільйонів євро. Її довжина складає 290 метрів, ширина - 36 метрів, а максимальна швидкість - 23 вузли. Італійська компанія Costa Crociere використовувала лайнер для туристичних круїзів Середземним морем. Після отриманої пробоїни "Коста Конкордія" відновленню не підлягає.
Коментарі
4