Сьогодні на столичній Куренівці рухнула плита на платформі залізничної станції "Вишгородська". Обвал трапився з парної сторони колії, що зі сторони Петрівки о 9:05. В цей час на пероні чекали близько 40 пасажирів. Ніхто не постраждав.
Станція стоїть на підвищені на метрових палях за адресою Резервна вулиця 1. щоб до неї потрапити, потрібно підніматись крутими сходами. Поруч приватний сектор, через дорогу торговий центр "Куренівський". Плита завдовжки два метри та завширшки метр, обвалилась майже посередині платформи. Касирка на станції каже, що плита сипалась уже давно і її мали замінити на днях.
"Якщо перейти на іншу сторону станції, то було видно що там вона вже посипалась. Людей на платформі було багато, один з потягів відмінили. Десь по дев'ятій прибіг охоронець. Кричав що плита впала. Ми зв'язались з начальством, ті казали не панікувати. Коли під'їхав поїзд, люди самі полізли через дірку, щоб пофотографуватись," - каже касирка Марія Ангеловська.
Близько 11:00 на потрісканому асфальті платформи палять четверо робочих в оранжевих спецівках. Місце обвалу обтягнуте яскравими стрічками. Поруч троє міліціонерів щось записують до блокнотів. На іншій стороні з десяток чоловіків у костюмах, стоять біля білої плити, яку привезли сьогодні вранці для заміни в аварійному місці.
"Бачите привезли сюди міняти стару плитку на нову саме тут, а провалилось зовсім в іншому місці. Вона рухнула через старість. "Вишгородська" одна з найстаріших станцій. Точно можу сказати, що ніхто не постраждав, в момент обвалу на ній ніхто не стояв. Ви можете побачити, що ми міняємо тут плити", - обводить руками Віктор, прізвища не називає.
На станції де-не-де видніються нові білі плити серед старого асфальту. Їх замінили минулого тижня.
За двадцять хвилин, зі сторони Петрівки, на дрезині з краном привозять нову плиту. Двоє працівників залазять у середину ями та починають кайлами розбивати на шматки стару плиту. Їх обступає два десятки чоловік на платформі — міліціонери, представники "Укрзалізниці" та журналісти.
"Не заважайте працювати, відійдіть на 6 метрів, це монтажна зона," - просить один з робітників.
Краном за дві хвилини, ставлять нову плиту на місце. Дірки між нею та платформою забивають бетонними уламками та цеглою.
Залізничну станцію "Вишгородська" відкрили у 1958 році. У 2011 вона стала однією з зупинок міської кільцевої електрички.
























Коментарі
8