вівторок, 09 серпня 2016 05:55

"Продаємо через соцмережі. Відправляємо замовлення поштою"

Автор: фото надане Андрієм Вергазовим
  Андрій Вергазов і Олена Обабкова продають комбучу на столичному фестивалі. Напій почали виготовляти першими в Україні. Пляшка коштує 40 гривень
Андрій Вергазов і Олена Обабкова продають комбучу на столичному фестивалі. Напій почали виготовляти першими в Україні. Пляшка коштує 40 гривень

Кияни Андрій Вергазов та Олена Обабкова торік запустили виробництво напою комбуча. Півлітрова пляшка коштує 40 грн.

— Він кисло-солодкий, у народі називають чайний гриб, — розповідає 35-річний Андрій Вергазов. — Знаю цей напій із дитинства. Раніше виготовляли за допомогою дріжджів і спеціальних бактерій. Настоювали в банках. Там напій переброджував. Технологія виготовлення Комбучі складніша. Її готують із зеленого чаю, тростинного цукру і спеціальних бактерій. Чай настоюють на квітах — жасмині, гібіскусі, синій орхідеї. Найбільше купують на основі останньої.

У нас напій поки маловідомий. Його люблять у Сполучених Шататах. Виготовляють на заводах, удома. Популярністю комбуча завдячує модним блогерам. Уперше презентували продукт на столичному фестивалі вуличної їжі торік. Купували ті, хто пробував раніше. Також люди, які дотримуються здорового харчування, стежать за модою. Комбуча містить до 10 органічних кислот. Допомагає звільнити ­організм від токсинів.

П'ять років тому ми почали цікавитися системами очищення організму. Хотіли налаштувати виробництво смузі (напій, який готують у блендері. Подрібнюють і змішують фрукти, ягоди, сік або молоко. — ГПУ). Прорахували бізнес-план. Зупиняло те, що смузі "живе" пару годин. Вирішили шукати універсальний варіант. У холодильнику комбуча може простояти два тижні.

В Україні зростає ­кількість людей, готових заплатити більше за натуральний продукт. Орієнтуються не на ціну — на користь. Спершу продавали комбучу на фестивалях. Узимку організували доставку. Продаємо через соцмережі. Відправляємо замовлення поштою або велокур'єром.

— Бізнес на одному продукті не потребує великого стартового капіталу, витрат на рекламу. Окупиться ­швидко. Один продукт простіше продавати, — говорить бізнес-консультант Остап Павлюк. — За рік-два можна заробити гроші й розпочати інший проект. Або якісно розвивати напрямок. Навколо одного продукту напрацювати клієнтів. Потім розробляти супутні товари.

Зараз стала популярною гранола — запечена вівсянка. Її готують із сухофруктами, медом, горіхами. Подають на сніданок. Не псується, бо без вологи. Запакована зберігається довго. Гранолу можна готувати вдома і продавати в ресторани, кафе. Зараз налаштовую поставки в заклади України. У такий бізнес достатньо вкласти тисячу гривень.

У світі люди відмовляються від штучних продуктів. В Україні тенденція також з'являється. Підприємці користуються цим. Для прибічників здорового способу життя відкривають ресторани, клуби, виробляють харчі. Але заробляти на цьому важче. Ресторану з кальянами й пивом простіше ­знайти клієнтів, ніж вегетаріанському закладу. Бо туди ходять люди, які багато де побували, багато чого спробували. У них вищі вимоги, ніж у тих, хто прийшов випити пива.

Зараз ви читаєте новину «"Продаємо через соцмережі. Відправляємо замовлення поштою"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути