Останнім часом проста покупка будь-якого товару зазвичай супроводжується привабливою акцією чи розіграшем призів. І не дарма, адже бажання отримувати максимальні вигоди від покупок та зекономити сімейний бюджет є природними.
Привабливі тарифи мобільних операторів, значні знижки, подарунки в супермаркетах це не є повним переліком можливих заохочень клієнтів. Дійсно, при швидкозростаючій конкуренції на ринку товарів та послуг компанії привертають увагу покупців різноманітними способами. Також є фактом, що одні з наймасштабніших акцій організовують компанії дистанційної торгівлі.
Довідка: дистанційна (поштова, каталожна) торгівля — це вид роздрібної торгівлі, коли покупець замовляє товар з каталогу й отримує його посилкою.
Проте слід зазначити, не всі компанії відзначаються чесною репутацією щодо своїх клієнтів. Ми все частіше бачимо у пресі повідомлення про недобросовісну конкуренцію цих компаній, зокрема поширення неправдивої інформації про розіграші й отримання призів.
Що приховують від вас недобропорядні організатори і як не дозволити себе ошукати та завжди залишатися тільки у виграші, читайте далі.
Насамперед з'ясуймо, як відрізнити шахраїв, які бажають вас ошукати, від компанії, що варта довіри і чесно вручає призи своїм клієнтам. Зазвичай, участь у розіграші починається із придбання будь-якої одиниці товару з каталогу. Залежно від того, як буде оброблено ваше замовлення, можна зробити висновок щодо дотримання компанією своїх обіцянок, у тому числі й у розіграші.
Ми спробували отримати з перших рук інформацію, що нас цікавить, від компаній, які займаються дистанційною торгівлею. Ось ознаки добросовісної компанії, які ми з'ясували, поспілкувавшись із відвертими співробітниками ТОВ "Пошторг ЮЕЙ":
1. Відсутність передплати
Важливим фактором є відсутність передплати. За такої умови ви можете перевірити відповідність замовлення та якість товару на місці, перш ніж заплатите гроші. Тобто, ви точно знаєте, що купуєте. Якщо товар вас не влаштовує, ви маєте право повернути його.
2. 100% гарантія повернення грошей
Добросовісна компанія чітко виконує вимоги Закону України "Про захист прав споживачів" та 100% повертає гроші або замінює товар на ідентичний відповідно до чинного закону.
3. Кілька способів доставки
Компанія, яка піклується про своїх клієнтів, обов'язково пропонує зручний сервіс доставки замовленого товару. Таким чином, організація забезпечує швидку доставку по всій території України — 24 області й АР Крим.
Наприклад, у компанії "Пошторг ЮЕЙ" доставка не вимагає передплати, що доводить упевненість компанії в якості своєї продукції. Компанія пропонує широкий асортимент товарів — книжки, товари для здоров'я, краси, дому та господарства — що свідчить про її прагнення задовольнити різноманітні потреби всіх клієнтів навіть у найвіддаленіших куточках нашої країни.
Доставка товару в цій компанії здійснюється двома способами:
— через УДППЗ "Укрпошта" як державного гаранта з високим рівнем довіри населення і всеукраїнським покриттям;
— кур'єрською службою. Цей вид доставки дає можливість отримати замовлений товар "з рук у руки" та максимально економити час клієнта.
Отже, замовляйте товари в організаціях, які дотримуються вищезазначених норм, адже саме це визначає показник стабільності їхньої роботи.
Якими знаннями потрібно володіти, щоб отримати виграш своєї мрії? Що має бути зазначено в інформації про компанію, крім запропонованих товарів? Чи отримує переможець конкурсу заслужений приз? Наступні пункти дадуть відповіді не тільки на ці питання, а й надають інформацію про шлях організації та проведення конкурсу, у достовірності результатів якого не може бути сумнівів.
1. Правила
Знаючи свої законні права в рамках акції або конкурсу, ви не дозволите себе ошукати. Якщо ви отримали пропозицію вперше, компанія зобов'язана у будь-який спосіб поінформувати вас про правила проведення заходу. Іноді, ця інформація може бути надрукована невеликим шрифтом, проте її наявність є обов'язковою. Закон України "Про рекламу" зобов'язує до кожної акції надавати правила її проведення, в яких обов'язково зазначаються місце, термін проведення заходу, обов'язкові умови участі в ньому, а також розмір і форма виграшу.
Компанія "Пошторг ЮЕЙ" проводить акцію програми лояльності 2012 року, з правилами якої кожен учасник може ознайомитися в першому листі. Для вже існуючих клієнтів та усіх, хто зацікавився акціями компанії, дізнатися про її правила можна на сайті www.poshtorg.com.ua або подзвонити на безкоштовну гарячу телефонну лінію 0(800) 30 15 25.
Взагалі, постійний контакт з покупцем — це свідчення професіоналізму компанії, яка цікавиться побажаннями клієнтів щодо сервісу або асортименту товару. Зателефонувавши на гарячу лінію, ви зможете отримати інформацію про компанію, яка вас цікавить: про акції, хто бере в них участь, інформацію про товар, а також умови його замовлення та доставки.
2. Інформація про компанію
Як показує досвід компаній поштової торгівлі, інформацію про діяльність компаній, яким нічого приховувати від споживачів, ви з легкістю знайдете у пресі, на телебаченні та в інтернеті. Самі ж керівники таких компаній охоче дають інтерв'ю і розповідають про досягнення організації.
Зокрема, про компанію "Пошторг ЮЕЙ" можна дізнатися з передач "Діловий світ" на Першому Національному телеканалі України (УТ-1). У передачі дається вичерпна інформація про діяльність "Пошторг ЮЕЙ", а сама компанія є прикладом добросовісної роботи на ринку поштової торгівлі.
3. Призовий фонд та оголошення переможців
Зверніть увагу, компанія, яка дбає про свою репутацію і довіру клієнтів,оголошує свій призовий фонд чітко. Наявність щомісячних акцій із врученням цінних призів свідчить про те, що компанія бере на себе зобов'язання дотримуватися виплати або видачі призів у повному обсязі.
Публікація переможців акцій — це підтвердження вручення цільових коштів реальним людям, на яку слід звернути увагу. Для забезпечення достовірності визначення власників цінних призів та підтвердження правильної форми проведення акції на кожному її етапі має бути присутня комісія і нотаріус. Оскільки в акціях компанії не мають права брати участь співробітники або члени їхніх сімей, важливим аспектом є запрошення клієнтів як незалежних експертів на церемонії визначення переможців.
Пам'ятайте, що результати акції та імена переможців мають бути оприлюднені
Вагомим фактором відкритості компанії є ознайомлення всіх охочих з інформацією про переможців акцій з передач центрального телебачення.
Наприклад, вже із січня Перший Національний канал у програмі "Діловий світ" транслював відеоролики компанії "Пошторг ЮЕЙ". Із цих передач жителі України могли ознайомитися з результатами розіграшів і дізнатися імена власників цінних призів акцій.
Також результати проведення акцій та інформацію про переможців компанія повідомляє у власних каталогах.
Підсумовуючи сказане.
Звертайте увагу лише на ті компанії, які відповідають вищезазначеним рекомендаціям, і ви зможете з упевненністю та задоволенням користуватися їх послугами: замовляти та отримувати товари за каталогами, брати участь у акціях і бути завжди у виграші!
І запам'ятайте — без участі перемоги не буває!
Коментарі
9