2005 року американська школярка Кетрін Кук, 17 років, разом із молодшим братом Дейвом розробила інтернет-сторінку MyYearbook.com. На неї щомісяця заходять до 4 млн відвідувачів віком 13–22 роки. Бізнес Кетрін нині оцінюють в $4,1 млн.
— Створили сайт, щоб розважитися й познайомитися з місцевими підлітками, — згадує Кетрін. — Наша сім"я щойно переїхала в місто Монтгомері. Нікого там не знали. Запропонували спілкуватися за інтересами на чатах нашого сайту. Потім Дейв показав мені пару десятків фантастично гарних дівчат. І ми поставили їхні фото. Відвідувачам запропонували розміщати і свої. Мовляв, подивимося, хто вродливіший. Потім почали ставити відеоролики, зняті мобілками.
Таке роблять на багатьох сайтах-блогах. Але Кетрін та Дейв запропонували змагатися на найкраще, найкумедніше або найбезглуздіше фото або відеролик. Переможця оцінюють інші користувачі.
— Спершу нас читали підлітки Монтгомері, та потім популярність почала шалено зростати, — продовжує Кетрін Кук. — Ми з братом працювали над сайтом по 8–12 годин на день. Спали по 3 години.
Допоміг старший брат Джеф Кук, 22 роки.
— Він дав мені кілька уроків планування особистого часу. Потім ми разом розробили план розвитку бізнесу.
Розробку нової версії інтернет-сайту Джеф замовив індійським програмістам. Це коштувало $250 тис. — учетверо дешевше, ніж у США. Хлопець узяв кредит під заставу власного бізнесу. За рік молодші брат і сестра повністю повернули борг. Прибутки тепер отримують з реклами. Їхній сайт — третій за популярністю серед підлітків після MySpace.com та Facebook.com.
Коментарі
2