Рівненський міськвиконком постановив збільшити на 10 коп. вартість проїзду в тролейбусі. Із лютого городяни платитимуть за квиток 60 коп., а школярі та студенти — половину суми.
Директор "Рівнеелектроавтотрансу" Степан Загіней, 58 років, не раз скаржився чиновникам на нерентабельність комунального підприємства.
— У місті майже 52 тисячі пільговиків 18 категорій. На їхнє перевезення витрачаємо дев"ять мільйонів гривень, а держава відшкодовує лише половину. Зате газ подорожчав, електроенергія, та й запчастини недешеві. Востаннє місто закуповувало тролейбуси 11 років тому, — розповідає начальник тролейбусників. — Навіть підвищення ціни до 60 копійок не врятує становища. Щоби зрівняти витрати й прибутки, потрібно брати за проїзд хоча б 90 копійок. Але люди стільки не потягнуть.
У городян подорожчання проїзду в тролейбусі ентузіазму не викликає.
— А що поробиш? Я вже не студентка, не пільговик. Але як їздила, так і їздитиму, — стенає плечима 21-річна рівнянка Юлія Созіна. — Витрачати щодня по дві гривні на маршрутку не можу, а пішки на роботу йти далеко. Чула, що в Чернівцях і Тернополі люди теж платять по 60 копійок.












Коментарі