четвер, 29 жовтня 2009 18:15

"Місто має забудовуватися багатоквартирними висотками"

Автор: Фото надане інформаційно-аналітичним центром ”Луцьк”
  Міський голова Луцька Богдан Шиба (ліворуч) із представниками ”Луцьктепло” інспектує це комунальне підприємство перед початком опалювального сезону у вересні цього року
Міський голова Луцька Богдан Шиба (ліворуч) із представниками ”Луцьктепло” інспектує це комунальне підприємство перед початком опалювального сезону у вересні цього року

Із головою Луцької міськради 47-річним Богданом Шибою зустрічаємося в муніципалітеті. Маємо годину на розмову — голову чекає службове авто, щоб їхати до тролейбусників. Ті два тижні страйкують.

— Вони протестують справедливо, але грошей це не додасть, — зітхає мер. — На 2009 рік передбачено 9,4 мільйона гривень державних субвенцій на компенсацію пільгових перевезень — це лише половина від потреби. Мені боляче, що підприємство електротранспорту, яке торік виплатило 6 мільйонів гривень податку, зараз позбавлене державної допомоги.

Що робитиме міська влада, коли тролейбуси все одно не виїдуть на маршрути?

— Будемо змушені як замовники послуг доручити тимчасове перевезення приватним структурам. Потім має бути новий тендер, треба буде скасовувати всі договори із тролейбусниками та оголошувати підприємство електротранспорту банкрутом. Далі — продавати активи й розраховуватися з боргами. Люди мають зрозуміти — їм виплатять заборгованість, але роботи в них уже не буде. Тому підприємство мусить працювати.

Страйкарі скаржаться, що ви проміняли людей на дороги. Мовляв, на ремонт покриття гроші є, а на зарплати — ні.

— Останні 20 років тільки й чути — в Луцьку не дороги, а суцільна яма. Мене обрали мером, частково, через обіцянку побудувати людські дороги. То тепер що, задкувати? Шляхи — то мій стратегічний напрям головування. Бо за ними судять про місто. 2007–2008-го ми перейшли від латання ям до створення нового дорожнього покриття із довгостроковою гарантією якості. За два роки повністю зроблено покриття на центральних вулицях, загалом близько 15 кілометрів. Нинішнього року завершуємо стратегічні шляхи Луцька — на вулицях Данила Галицького, Гнідавській та Станіславського. Раніше то були фронтові дороги зразка 1941-го. А зараз там рух. 2010-го розпочнемо будівництво шляхів на забутих попередниками околичних вулицях. Першою із них є Героїв УПА.

Виникла інша проблема — новими дорогами дуже швидко їздять машини.

— Це проблеми ДАІ. Ми свою роботу зробили. Будівництво нового покриття є енергозбережним заходом. Це серйозний інфраструктурний проект — машини не б"ються, маємо відчутну економію паливних ресурсів.

Які ще пріоритети міського голови?

— Дороги першочергові, далі — дахи будинків, благоустрій дворів. Ми отримали кошти на ремонти лише восени, тому доведеться допрацьовувати 2010-го. Але це добротний ремонт — не залатати як-небудь дірку смолою на місяць, а зробили сучасний дах із покриттям, із гарантією мінімум на п"ять-сім років. І вже не треба бігати після кожного дощу по горищі й підставляти каструлі під потоки.

Затвердили новий генеральний план міста. Кажуть, він став поперек горла багатьом.

— Не виключено. Бо тепер будь-яка забудова повинна погоджуватися із планом. А комусь дуже хочеться й далі собі в ручному режимі нарізати землю, роздавати вигідним людям. Місто має забудовуватися багатоквартирними висотками. А за старим планом було більше індивідуальної забудови. Головний акцент генплану — реконструкція кварталів забудови. Тобто там, де малоцінна одно-двоповерхова забудова, в перспективі планується будівництво багатоповерхівок. Власники одноповерхівок отримають нове житло як компенсацію. Повірте, будуть задоволені.

Чи братимете участь у наступних виборах міського голови?

— Так. Претендентів, кажуть, 14. Але нехай кожен щось зробить для міста, а не словесно будує повітряні замки.

Зараз ви читаєте новину «"Місто має забудовуватися багатоквартирними висотками"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути