Сорок репродукцій полотен зі Львівської картинної галереї з"являться в четвер на біґбордах центральних вулиць Львова. Решту картин перенесуть на сіті-лайти та листівки.
— Така промоція перед столітнім ювілеєм галереї нам дуже потрібна, — розповідає 48-річний Володимир Шик, заступник директора картинної галереї. — Адже люди все менше цікавляться мистецтвом. А тепер на вулиці, окрім реклами товарів, можна буде побачити справді духовні речі. Такого проекту в Україні ще не було.
Його реалізовують завдяки міській раді, видавництву "Ґердан" і галереї.
— Усі знають про Лувр, Ермітаж, а тут у тебе під боком така краса, яку ніхто не помічає, — директор видавництва "Ґердан" 43-річний Орест Шейка тримає в руках листівки. На них — полотна Лященка, Гасселя, Гельцеля. — Хочемо, щоби людина побачила біґборд або сіті-лайт і завітала до музею.
52 тис. грн на акцію виділили фірми, що розміщують зовнішню рекламу.
— Міська рада була лише посередником між картинною галереєю і видавництвом, — каже 30-річний Остап Процик, начальник міського управління інформаційної політики. — Рекламні оператори повинні надавати певний відсоток місць під соціальну рекламу.
До ювілею мистецької збірні видавництво "Ґердан" видало альбом "Львівська галерея мистецтв" із 112 полотнами, які зберігаються у її фондах.












Коментарі