понеділок, 12 серпня 2013 05:45

"Це байки, що інспектори не зупиняють порушників на дорогих авто"

Автор: фото надане управлінням Державтоінспекції у Львівській області
  Федір Васильків очолив обласне управління ДАІ півроку тому. До цього обіймав таку ж посаду в Полтаві
Федір Васильків очолив обласне управління ДАІ півроку тому. До цього обіймав таку ж посаду в Полтаві

30 місць концентрації дорожньо-транспортних пригод налічують на Львівщині. Таку інформацію поширила обласна ДАІ два тижні тому. 25 із них розташовані у Львові. Найбільше аварій стається на трасі Київ — Чоп.

— Дозволена швидкість руху на цій трасі — 90 кілометрів на годину. Проте водії розганяються набагато більше, — каже начальник обласного управління ДАІ Федір Васильків, 41 рік. — Небезпечна ділянка біля села Гамаліївка. З початку року там сталося три аварії, одна людина загинула, десяток травмованих. На цій же дорозі біля села Нагірне влітку трапилося два зіткнення. Біля села Івано-Франкове на трасі Львів — Краковець — чотири аварії. Одразу за Львовом у селі Сокільники — п'ять випадків із потерпілими. Найчастіше ДТП трапляються в понеділок, п'ятницю та суботу. Водії перевищують швидкість, обганяють, виїжджають із другорядної траси на головну. Ми аналізуємо протягом півроку причини аварій. Даємо приписи виставити додаткові дорожні знаки, світлофори, огорожі, зрізати дерева, через які не видно повороту. Якщо недоліки виправлено, більше аварій не трапляється — цю ділянку дороги знімають з обліку небезпечних. За півроку зняли п'ять.

Почастішали випадки, коли водії залякують працівників ДАІ знайомствами, грублять, лізуть у бійку. Що може дозволити собі у відповідь інспектор?

— Якщо загрожує фізична небезпека — може навіть застосувати зброю, але таких випадків не пам'ятаю. Якщо хуліганять — інспектор викликає наряд міліції, блокує автомобіль. Міліція складає протокол, штрафує або затримує порушника. Минулого місяця двоє інспекторів ДАІ зупинили водія "фольксваґена". Спрацювала система "Рубіж", автомобіль був під арештом через борг. Це справа виконавчої служби, а нахамили та образили моїх працівників. Той чоловік закрився в авто на 30 годин, доки друзі не вмовили його сплатити штраф. Якщо залякують знайомствами — вчимо не реагувати на це. Це байки, що інспектори не зупиняють порушників на дорогих авто. Зупиняють усіх, хто порушує.

Львів'яни скаржаться на припарковані на тротуарах і новостворених велодоріжках автомобілі. Навіть створили громадську організацію "Дайте пройти". Співпрацюєте з ними?

— Домовилися проводити спільні рейди. Активісти разом із патрульними вже ходили вулицями міста і штрафували таких водіїв. Коли були евакуатори, паркувалися в недозволених місцях значно менше.

Які штрафи найчастіше виписують водіям?

— Порушення правил проїзду перехресть, перевищення швидкості, порушення маневрування.  Частіше правила порушують молоді, недосвідчені водії. Жінок штрафуємо рідше за чоловіків — вони уважніші, не перевищують швидкість і майже завжди пристібаються. Водіїв фур вважають елітою на дорозі. Але вони часто можуть засинати за кермом. Якщо інспектор бачить сонного водія, пропонує йому поспати 2-3 години.

Чи є в інспекторів норматив, скільки штрафів треба накласти за певний період?

— Зараз ефективність роботи ДАІ, як і міліції, не оцінюють за кількістю розкритих справ і накладених штрафів. Основним критерієм став показник аварійності на ділянках, кількість загиблих, постраждалих. На Львівщині ці цифри два роки поспіль стабільно знижуються.

У якому віці львів'яни найчастіше отримують водійські права?

— У 70 відсотках — одразу, коли виповнюється 18 років. Перше авто реєструють здебільшого вітчизняне — ВАЗ, "ланос", "шевроле". А от крадуть найбільше іномарки — "фольксваґени", "ауді", "шкоди".

Зараз ви читаєте новину «"Це байки, що інспектори не зупиняють порушників на дорогих авто"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

8

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути