У Києві водіїв маршруток перед виїздом на рейс ніхто не перевіряє.
Маршрутники платять лікарям і механікам за підпис і штамп на дорожньому листі.
За правилами, медик повинен виміряти тиск водієві і попросити його пройти алкотест. Завдання механіка - зробити експрес-перевірку техстану машини, яка буде перевозити тисячі пасажирів. Але, часто механіки навіть не дивляться на машини.
Президент Всеукраїнської асоціації автоперевізників Віталій Рева халатності ранкової перевірки не здивувався.
"А ще, знаєте, як у нас буває. Водій купує" путівку "відразу на місяць і спокійно їздить. У Києві взагалі нормальних маршруток - 15%, всі інші працюють за схемою: заплатив - поїхав. Якби механік хоч раз взявся перевіряти автобуси , то я вам гарантую: кожну другу маршрутку потрібно було б знімати з рейсу - і на капремонт! Так пасажири і самі бачать, в яких машинах їх возять ... Вони ж розвалюються на ходу, і це дійсно загроза безпеці ", - сказав Рева . Але витрачати гроші на ремонт машин і закупівлю нових перевізники не хочуть.
Влада говорить, що це питання вирішить.
"Маршрутки перевіряються приватниками, але контролюються державою. ДАІ, наприклад. Після їх перевірок ми будемо розривати договори із недобросовісними приватниками", - сказав начальник транспортного главку Олексій Бархатов.
Тим часом, у столичній ДАІ нагадують, що зараз відбувається операція Автобус-2010.
"Два тижні йде рейд Автобус-2010 , ще стільки ж будемо працювати, перевіримо всіх маршрутників. Ми навіть відкрили телефон довіри (483-70-64), щоб нам розповідали про порушення водіїв. Люди, варто визнати, телефонують досить часто, і ми реагуємо на їхні сигнали ", - сказала прес-секретар столичного ДАІ Наталія Сторожик.
Нагадаємо, в Києві Державтоінспекція з 31 травня по 30 червня проводить комплекс профілактичних заходів Автобус - 2010.
Коментарі