Вкладникам Родовід Банку планують почати повертати депозитні внески наприкінці квітня.
Про це розповів в інтерв'ю газеті "Комерсант-Україна" Сергій Подрезов - голова правління Ощадбанку, через який будуть виплачуватися депозити Родовід Банку
"До третьої декади квітня ми хочемо отримати програмний продукт, який дозволить запустити процес виплат. Ми плануємо почати повертати депозити наприкінці квітня", - повідомив він.
За словами Подрезова, у контакт-центрі працює до 30 осіб, вони обслуговують у середньому 300 дзвінків на годину.
Черга в кожному відділенні формується по-різному: "Перший спосіб - люди залишають свої дані на нашому сайті. Другий - жива черга, розподілена через контакт-центр".
"Крім того, у перший тиждень виплат ми не уникнемо напливу людей, які не звернуться ані в контакт-центр, ані через сайт. Вони отримають інформацію на дошці оголошень у відділеннях банку", - додав Подрезов.
В Ощадбанку припускають, що важким буде лише перший тиждень виплат: "Все ж таки розподілити 240 тис. осіб по всіх наших відділеннях не так складно".
"Ми отримали досвід обслуговування 6 млн вкладників Ощадбанку СРСР, коли біля кожної каси стояло по 500 людей. Тоді працювали понад тисячу відділень, а зараз ми передбачаємо задіяти тільки близько 500. У Родовід Банку всього 110 відділень. Тобто умовно ми розподіляємо клієнтів кожного відділення Родовід Банку між п'ятьма відділеннями Ощадбанку", - сказав Подрезов.
"Звісно, ми не можемо уникнути того, що деякі кияни відчують дискомфорт у частині неспівпадіння місця виплати внеску з місцем проживання. Це значить, що людині з Оболоні, можливо, доведеться їхати на Борщагівку", - додав він.
Голова правління банку пояснив це тим, що у вкладників може бути декілька депозитних рахунків, а в Ощадбанку визначили: "Всі внески до 50 тис. грн виплачуються в такому-то одному відділенні, від 50 тис. грн до 100 тис. грн - в іншому, а понад 300 тис. грн - в обласному управлінні".
При цьому він уточнив, що в регіонах не буде діяти така схема.
"Не буде такого, щоб людині з Білої Церкви довелося отримувати внесок в іншому місті. Крім того, якщо пенсіонеру складно поїхати в інший кінець Києва за внеском, він буде дзвонити в контакт-центр і домовлятися, щоб його перевели в інше відділення. У таких унікальних випадках ми будемо надавати цю можливість", - сказав Подрезов.
А на запитання, чи буде банк повертати клієнтам Родовід Банку "загублену частину внесків", що знімалася як комісія в 2% при видачі їхніх депозитів, він відповів:
"Ми повернемо лише суму внеску плюс нараховані відсотки. Всі штрафні санкції та пені ми виплачувати не зможемо. З такими претензіями до Родовід Банку людина може звернутися до суду".
Коментарі