Транспортна комісія Київради має намір заборонити КП "Київпастранс" експлуатувати придбаний за бюджетні кошти автопарк у режимі маршрутних таксі.
Таким чином депутати хочуть змусити комунального перевізника відмовитися від політики витиснення з ринку приватників.
Голова київської міської організації роботодавців-перевізників "Столиця" Валерій Липецький каже, що за три роки "Київпастранс" ліквідував близько 60 автобусних маршрутів загального користування.
Весь звільнений автопарк, комунальне підприємство направляє на нові лінії, які раніше обслуговували приватні підприємці в режимі маршрутного таксі.
"Тільки цього року комунальний перевізник відібрав на конкурсах у приватників 10 ліній, для обслуговування яких необхідно близько 150 одиниць техніки. Причому підприємство використовує для цього нечесну схему: виставляє на конкурс автобуси марки "Богдан", а коли перемагає, то випускає на отримані маршрути великогабаритні автобуси, що за умовами тендера заборонено. А "Богдани" виставляються на черговий конкурс", - сказав Липецький.
Він наголосив, що з минулого року " міський монополіст" таким чином почав обслуговувати маршрути N192Д, 550, 551, 556, 220, а в цьому році до списку додалися N155, 208, 501.
"Приватники ідуть з ринку, а городяни, які своїми податками оплачували покупку транспорту для комунального перевізника, позбавляються права на проїзд за 1,5 гривні, а також на використання куплених раніше довгострокових проїзних квитків, не говорячи вже про право пільговиків на безплатний проїзд", - сказав Липецький .
Про це ж говорить і голова транспортної комісії Київради Дмитро Олійник. За його даними, "Київпастранс" дійсно використовує великогабаритні автобуси не за призначенням, хоча в розвиток таксомоторних перевезень можуть інвестувати і приватники.
"Щоб припинити це явище, наша комісія має намір ініціювати зміни в статут підприємства, заборонивши експлуатувати придбаний за бюджетні кошти автопарк у якості маршрутного таксі. Основна мета комунального підприємства - розвиток перевезень винятково в режимі загального користування", - сказав Олійник.
Як відомо, раніше заступник директора "Київпастранс" Сергій Литвинов заявляв, що ліквідація транспортних комунальних маршрутів пов"язана зі зниженням пасажиропотоку на 28-30%.
За матеріалом Деловая столица
Коментарі
1