У Тернополі презентували туристичний довідник "20 кроків, щоб закохатися у Тернопіль". У місті створили такий проект вперше. Щоб визначити, якими мають бути ці 20 кроків, автори спеціально опитували користувачів соцмереж. Питання ставили одне: за що вони найбільше люблять своє місто.
Як розповіла координатор проекту Оксана Дяків, ця книжка допоможе туристам зорієнтуватися в обласному центрі.
"Раніше туристи запитували про якісь довідники, а у нас нічого не було. Тому й було вирішено укласти такий свого роду путівник. Тут є і туристична, і емоційна складова. Бо використані враження туристів і тернополян від свого міста", - сказала вона.
Над проектом працювало четверо людей. Довідник видали двома мовами – українською та англійською. Він налічує 70 сторінок форматом А5. Тираж – 3 тисячі примірників.
"Спочатку планувалося, що це видання буде безкоштовним. Але собівартість однієї книжечки вийшла 4 гривні. Тому для іноземних делегацій довідник буде безкоштовний, а для всіх інших – 8 гривень", - зазначила Дяків.
Серед кроків, щоб закохатися у Тернопіль, автори визначили, зокрема, Микулинецьке пиво, вулицю Валову, пісню братів Гадюкіних, домашню атмосферу і чистоту. У довіднику є карта міста, фотографії визначних пам'яток та адреси кафе, ресторанів і готелів.
Фінансував проект благодійний фонд родини Шинке "З любовю і милосердям".
Як розповів Володимир Шинке, організації і компанії, які зазначені у довіднику, і самі не знають, що вони тут представлені.
Коментарі
2