Стратегічний розвиток міст потрібно планувати щонайменше на 10 років. Понад 110 міст Європи і США скасували оплату за проїзд. Найбільший європейський проект із безкоштовного транспорту належить естонському Таллінну. Така система працює у 30 французьких містах, 20 польських. Ще більше міст зробили транспорт частково безкоштовним. То чому це не може працювати в Україні? У світі вже курсують безпілотні буси, а ми досі закуповуємо старі трамваї, - розповідає Ігор ВАСЮНИК, політик, підприємець, громадський діяч.
Якісний громадський транспорт має бути не лише для пенсіонерів та пільговиків, а в першу чергу для підприємців, працівників - тих, хто працює, створює продукт і сплачує податки.
ТАКОЖ У НОМЕРІ
Україні треба не програти у протистоянні з Москвою. І завершити інституційні реформи
Ігор КОЛІУШКО, експерт із конституційного та адміністративного права
На окупованому Донбасі відродився страх перед державою
Микола ВИГОВСЬКИЙ, юрист, громадський діяч
Український театр не має свого Жадана
Томас ІРМЕР, театральний критик, драматург, публіцист
"Стереотипи вбивають цінності. Є моральні кордони, а між тим можете робити, що хочете"
Ростислав ПРОКОП'ЮК, психолог, художник
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Путін готує Зеленському газову пастку. Найцікавіше у ювілейному номері журналу "Країна"
Чоловік сім місяців брехав, що в нього рак
Фанг КАНАНЬ, учителька
Жінки елегантні. Хоч здається, не чепуряться і не слідкують за зовнішністю
Олена ГІЛКА, модна блогерка
"Закохався у дружину режисера. За мене переживав весь колектив"
Борис МІРУС, радянський політв'язень, актор
"Красиво впав у кадрі - на телефон приходить повідомлення, що заробив 700 доларів"
Дмитро РУДИЙ, каскадер
Подробиці читайте у "Країні" №48 (501) від 12 грудня 2019 року. Друковану версію можете придбати в точках продажу преси або передплатити (передплатний індекс - 37278). Ваші враження про журнал надсилайте на адресу: [email protected] або пишіть на сторінці журналу в соціальних мережах http://www.facebook.com/kraina.journal
Коментарі