У роботі мобільного оператора "Київстар" зранку 3 лютого стався збій.
Користувачі з різних міст України не можуть здійснювати дзвінки та перевірити залишок на рахунку, повідомляє Gazeta.ua.
Під час спроби здійснити дзвінок абоненту повідомляють, що на рахунку недостатньо коштів. Перевірити стан рахунку за допомогою коду *111# також не вдається.
Водночас мобільний інтернет працює. Компанія у коментарях у Facebook підтвердила, що абоненти спостерігають складнощі під час здійснення дзвінків. Там зазначили, що фахівці вже працюють над вирішенням проблеми.
Користувачі "Київстар" скаржаться також на списання грошей з рахунку. Спершу надходить повідомлення про необхідність поповнити рахунок, після чого гроші зникають.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Збій у застосунку "Дія": Федоров назвав причину "поломки"
Не працює й сайт особистого кабінету "Мій Київстар".
Станом на 10:30 компанія офіційно не повідомила про збій в роботі мережі на жодному зі своїх ресурсів.
4 січня в роботі месенджера Telegram стався глобальний збій, що зачепив декілька країн. З проблемами зіткнулися жителі України, Росії, Швейцарії та Німеччини.
Коментарі