Як відзначає видання, наприкінці минулого року Київшляхмістпроект підготував для міської адміністрації список вулиць, на яких у першу чергу планується ввести односторонній рух. Велика частина з них розташована на Подолі і в центрі.
На Подолі фахівці інституту пропонують перевести в односторонній рух всі паралельні дороги.
"Це дозволить збільшити їх пропускну спроможність на 50%, в основному за рахунок ефективнішого використання дорожнього полотна і перехресть", стверджує директор Київшляхмістпроекту Володимир Воробйов.
"На перехресті двох звичайних вулиць існують 16 варіантів руху, тоді як на перехресті односторонніх - всього чотири. Це значно спрощує їх перетин", додав він.
У центрі проектанти мають намір перевести в односторонній режим вулиці, прилеглі до Жилянської і Саксаганського. Як говорять у Київшляхмістпроекті , односторонній рух, організований на них наприкінці минулого року, показав, з одного боку, перспективність самої ідеї, а з іншої - неефективність її втілення на такій малій ділянці дорожньої мережі.
Логічним продовженням цих магістралей є вулиці Антоновича і Велика Васильківська, що потрапили в "односторонній" список. Але тут зміна режиму стикається з необхідністю перекладання інженерних мереж. На перетині Антоновича і Саксаганського стоїть теплокамера, яка закриє водіям огляд у разі переходу до одностороннього руху. Щоб її прибрати, потрібно перекласти всю теплотрасу під дорогою, що зробити до кінця 2008 року нереально.
Перш ніж переводити магістралі у формат одностороннього руху, проїжджу частину потрібно відремонтувати. Якщо ж врахувати, що реконструкція вулиць Саксаганського і Жилянської, які наприкінці минулого року стали односторонніми, обійшовся міській владі більш як у 40 млн грн, завдяки нескладним розрахункам можна припустити, що на ремонт 32 вулиць потрібно буде витратити як мінімум 640 млн.
Проте в бюджеті столиці на 2008 р. на будівництво, ремонт і утримання автомобільних доріг в цілому передбачено всього 133,2 млн грн, повідомляє Вовремя.info.
Коментарі