Лідерами щорічного рейтингу пошукових запитів в Google серед інтернет-користувачів України 2009 року стали запити "скачати", "фото", "погода", "ігри", фільми".
У повідомленні компанії Google, поширеному в п"ятницю, приведені рейтинги запитів Zeitgeist - погляд користувачів інтернету України на цей календарний рік. Підсумковий Zeitgeist 2009 пропонує унікальний огляд найважливіших подій і гарячих тенденцій року, заснований на дослідженні пошукових запитів Google.
Традиційно найпопулярнішими залишаються запити, пов"язані з комп"ютерними активностями: "скачати", "ігри", "фото", "фільми", "погода", "перекладач".
Соціальні мережі набирають все більшу популярність серед української інтернет-аудиторії. Як серед популярних, так і серед найшвидше зростаючих запитів, дві соціальні мережі - "Однокласники" і "В Контакті".
Окрім традиційних категорій "Найпопулярніші" і "Найбільш швидкорослі" запити, компанія Google також представила тематичні рейтинги, індивідуальні для кожної із понад 30 країн світу. В Україні це списки "Персона року", "Подія року", "Найважливіші поради", "Покупка року" і "Найпопулярніші місця на планеті".
Подією року стало "Євробачення", що зайняло перше місце в рейтингу "Події року", а його переможець Олександр Рибак став персоною року.
Серед персон року всього чотири політики (Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк, Віктор Ющенко, Юрій Луценко), всі інші - діячі культури і спортсмени (Майкл Джексон, Наомі Уотс, Олег Янковський, брати Кличко та ін.).
Серед найважливіших порад, які жителі України хотіли отримати в інтернеті, переважають позитивні, пов"язані з любов"ю і здоров"ям ("правильно цілуватися", "схуднути", "кинути палити", "завагітніти").
Разом з тим, в десятку найпопулярніших порад увійшов також запит "дістати сусіда".
Рейтинг "Покупка року" не приніс сюрпризів - книги займають в ньому досить високе місце. Також в рейтингу покупок - машина, ноутбук, мобільний телефон, квартира, ігрова приставка, диплом і ін.
У рейтинг популярних місць потрапила Прип"ять - покинуте місто в Чорнобильській зоні, нагадування про жахливу трагедію. Також українські інтернет-користувачі шукають на картах такі популярні туристичні об"єкти і визначні пам"ятки, як Статуя свободи, Ейфелева вежа, Велика китайська стіна, Сфінкс, гора Еверест та інші.
Zeitgeist (від нім. "дух часу") - інструмент, який допомагає відстежувати, які пошукові запити стають популярними, а які втрачають популярність в певний період часу.
За матеріалом Интерфакс-Украина
Коментарі