Про це повідомили в прес-службі Міністерства транспорту і зв`язку.
Зокрема, Тимчасовим положенням регламентовано, що, принаймні, двічі на добу - о 9.00 і 21.00 - сторони обмінюються даними щодо прогнозів погоди і штормових попереджень для інформування суден і, при отриманні штормового попередження, приймають обопільне рішення про переведення суден у більш безпечне місце. Відповідно, функції контролю і нагляду здійснюють капітани Керченського морського торгового порту і порту "Кавказ" у зонах своєї відповідальності.
У Керченській протоці вводиться єдина система забезпечення безпечного проходження суден. Зокрема, в зоні відповідальності української сторони забезпечення регулювання руху суден здійснюється Центром регулювання руху суден "Керч" ДП "Дельта-лоцман", в зоні відповідальності російської сторони - Службою управління руху суден "Кавказ". Щодня до 18.00 центр "Керч" готує проект плану проходження суден на наступну добу.
Крім того, дане положення передбачає систему зв`язку між портами.
Для проходження суден через Керченську протоку агентська компанія має подати заявку на адресу ЦРРС "Керч" і СУРС "Кавказ". При цьому мінімальним часом для подачі заявок для суден, які перебувають в протоці і чекають проходження, встановлено не менше 6 годин до початку руху. Що стосується умов проходження суден через Керченську протоку, то всі судна, які курсують нею з Чорного і Азовського моря в прямому і зворотному напрямку, запрошують дозвіл у центрі "Керч".
Входження, вихід і поставка суден на якірні стоянки здійснюється з дозволу цього ж центру.
При цьому пріоритетність в проходженні перед транзитними суднами мають танкери і судна з небезпечними вантажами, які чекають вивантаження на якірних стоянках. Всі ці судна з вантажем курсують тільки Керч-Енікальським каналом, наголошується в документі, повідомляє УНІАН.
Коментарі