Біг-борди та сіті-лайти з рекламою радіо ROKS розвивають в дітях небезпечні симпатії до окультної символіки та антихристиянських цінностей, вважають представники УПЦ КП в Тернополі.
"Після появи цієї реклами в Тернополі до нас в відділ дзвонило багато людей, які були обурені нею. Ми відреагували, розмістивши на офіційному сайті роз'яснення, що може означати символ, використаний на рекламних площах. Зараз ми бачимо, що більшість цих біг-бордів познімали, очевидно закінчився договір на рекламу. Попри це я особисто підніматиму цю тему на громадській раді з питань релігії. Будемо просити в міської ради, аби в майбутньому нічого подібного не повторилося", - розповів протодиякон Олег Гах.
В роз'ясненні, яке підготував протидиякон, він говорить, що зображення, яке використане в рекламі – зімкнута долоня з випрямленим мізинцем і вказівним пальцем, використовувалось як символ церкви сатани, створеної шведським окультистом Освальдом Віртом.
Священнослужитель нагадує, що аналогічний символ використовується металістами і рокерами в знак схвалення музикантів.
Має він і декілька позитивних значень. Наприклад, в Сполучених штатах на мові глухонімих цей жест замінює латинську букву "Y". Використовується в словосполученні I Love You (Я люблю тебе), яке передається як ILY, через що "коза" у деяких асоціюється з освідченням у коханні. Така "коза" відрізняється відставленим у бік великим пальцем. У російській мові глухонімих цей жест використовується для позначення букви "Ы". У спорті жест іноді використовується бейсболістами і волейболістами для подачі сигналів.
"Але потрібно розуміти, що останні тлумачення цього жесту не мають жодного відношення до того, що насправді в собі несе зображення на біг-бордах у Тернополі. Мовчазні, але дуже помітні біг-борди роблять свою темну справу і на підсвідомому рівні прищеплюють нашим дітям погану звичку робити пальцями "козу". Тим самим, розвивають у їхній ще не сформованій свідомості різні симпатії до чогось невідомого, але дуже небезпечного!" - зазначив Олег Гах.
Коментарі
11