У неділю замість потяга Hyundai "Інтерсіті+" Львів-Київ на перон у Львові подали звичайний потяг.
Про це написав на своїй сторінці в Фейсбук історик Володимир В'ятрович, пише Українська правда.
"На пероні у Львові замість супершвидкісного інтер-сіті на мене чекав старенький купейний потяг. Далі цікавіше - в кожному купе по шість (!) осіб, час прибуття в Київ невідомий", - пише він.
Разом із тим, журналіст Юрій Луканов на своїй сторінці повідомив, що їхав у п'ятницю до Харкова замість потяга Hyundai у "швидкісному експресі", який близько півгодини стояв у дорозі й прийшов до пункту призначення на дві години пізніше.
"Запізнилися години на дві. Нам пропонували до каси стати і отримати компенсацію за переплачені біля 100 грн. Але уявляєте, якщо стояти до каси, то скільки ще часу треба витратити. Так і пішли", - написав він.
Як повідомлялося, у п'ятницю зламалися відразу 4 потяги Hyundai.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Запізнившись майже на дві годин, Hyundai за напрямком Київ-Львів так і не з'явився
У середу поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які слідували за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк.
8 грудня швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ зламався, і пасажири чекали іншого поїзда.
6 грудня повідомлялося, що у Полтавській області електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин. Пізніше в "Укрзалізниці" пояснили, що електропоїзд "Український експрес", який прямував за маршрутом Київ – Харків, затримався через обрив контактного проводу.
Із 27 травня міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати за маршрутом "Київ - Харків" і "Київ - Львів", а з 7 червня - "Київ - Донецьк".
Із тих пір неодноразово відбувалися затримання поїздів у дорозі на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова до Києва, і був замінений іншим поїздом "Укрзалізниці".
У серпні й жовтні 2012 року потяги теж ламалися.
Коментарі
16