
Ранковий потяг Hyundai "Інтерсіті+" Донецьк-Київ у п'ятницю знову поламався.
Про це пише Микола Зоряний у Facebook.
"Ранковий Хюндай з Донецька на Київ – зламаний. Але ж пасажирам про це не сказали: квитки продавали на Хюндай, а по факту саджали в звичайний (резервний) потяг", - написав він, повідомляє Українська правда.
За словами чоловіка, тих, хто придбав квитки в 1-й клас саджали в вагони СВ по кілька людей на купе.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У засніженому полі зламався "чутливий" поїзд Hyundai
"З персоналу ніхто нічого не знає, ніхто ні за що не відповідає. Кивають на керівництво Укрзалізниці і Мінінфраструктури (Бориса Колеснікова). Пасажирам позривали плани і графіки, повна безвідповідальність. Висновок: Хюндаі зимою і літом "одним цвітом" – Євро проходить, "досягнення" залишаються!", - написав пасажир.
У свою чергу журналіст Vakhtang Kipiani написав, що потяг Hyundai "Інтерсіті+" Київ-Донецьк запізнився на 4 години.
"Хюндай" обірвав контактні дроти і три години простояв у полі на південь від Києва, причому - у повній темряві. Вже маємо бути під Донецьком, а насправді ще не було Полтави... Запізнення, якщо рівняти по Полтаві, рівно 4 (чотири) години від розкладу руху", - зазначив він.
За словами журналіста, він добирався до Донецька 11 годин.
Як відомо, у середу поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які слідували за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк.
Коментарі
15у цивілізованих країнах фірма котра продала неякісні засоби транспорту сама відсилає інженерів для ремонту. Згадайте літаки А-380 або Боїнг 787. Не кажучи вже про відклики автомобілів на усунення недоліків. Де є Хюндаї у всій цій історії? Чому Хюндаї не ремонтує свої поїзди? Хоча можливо що українська влада відмовилася внести пункт ремонту у контракт. Аджеж вони нарозумніші у світі.
приварить его к рельсам на запасном пути, а в кабину запустить Колесникова - пусть развлекаются и другим не мешают
а у всех блин своя атмосфера, прям в декабре снега никто не ждал, что вы - что вы
Такая ситуация каждый год, и не только у нас... К капризам погоды трудно приспособиться....
так метеорологи заявили, що протягом останніх декількох днів в Україні погода встановила абсолютний рекорд з початку метеоспостережень 1881 року по кількості снігу.
да погода поражает, то тепло, то резко снег и сразу много .
поезд оборвал контактные провода?! это лед на контактных проводах поломал токоприемники. если бы контакную сеть обслуживали хотя бы вполовину так, как Хюндаи - проблем бы не было. скажите, почему Львов-Киев - Хюндаи прекрасно ходят и зимой и летом, а на Донецком участке что ни день, то травма? Так что "в дупу" можно всем желающим - конташка на Донецк длинная
значит надо на этом участке выяснить причины простоев и устранить. Если и правда, на других направлениях этот поезд ездит нормально, то значит дело не в поезде.
"Южнее Киева" это не Донецкий участок))))
Лесогон -- --- Добре що Укрзалізниця взялася реставрувати ,або будувати нові вокзали , бо старі в основному 50 річні знаходяться в аварійному стані .А за поломки Хюндаїв потрібно строго спитати з корейських представників . А можливо наших машиністів потрібно краще навчати ?.
На Донецком вокзале капремонт сделан лет десять назад. Построенный пригородный вокзал раза в два-три больше старого при том, что количество электропоездов сокращается ежемесячно. Чтобы пройти с электрички в город нужно пройти четыре лестницы или эскалатора. Кому это нужно? Зато в управлении Донецкой ж.д. ремонт не прекращается лет 15, зарплату платить не из чего, работников отправляют гулять за свой счёт.
Накупили всякой хрени, пригородный вокзал в Донецке построили, который используется на 10%, а теперь донецкие железнодорожники идут "отдыхать" за свой счёт.
Отдать Хюндаи взад, а полученную денюжку выдать железнодорожникам.
Эти Hyundai надо боре колесникову в дупу засунуть, а стоимость этого дерьма высчитать с него.
а еще давайте предъявим претензии за все самолеты, которые не могут летать из-за погодных условий, и автобусы, рейсы которых отменены...
колесникова на нари!