четвер, 10 березня 2011 18:46

Сомалійський пірат заробив неймовірні статки завдяки заручникам

Сомалійський пірат заробив неймовірні статки завдяки заручникам

Сомалійський пірат Саїд Яру став доларовим мультимільйонером після того, як у 2009 році став брати участь у нападах на іноземні судна в Аденській затоці та Індійському океані.

Як повідомляє Reuters, кореспонденту агентства вдалося поспілкуватися з піратом у мить, коли той сидів за кермом своєї Toyota Land Cruiser у прибережному місті Босассо.

27-річний сомалієць розповів, що минулого року заробив $2,4 млн. Зокрема, $1,2 млн надійшло з інвестування у захоплення судна Asian Glory, ще $700 тисяч від захоплення саудівського танкера Al Nisr Al Saudi і $500 тисяч від захоплення болгарського судна Panega.

"Я заробив більше грошей після інвестування в дві операції і особистої участі у ще одному захопленні, всі виявилися успішними", - сказав Яру. За його словами, частину грошей він витратив на зброю, особистих охоронців, розкішні машини, вантажівки, човен і три вілли. "І в мене ще є достатньо для того, щоб взяти участь у захопленні наступного судна", - зазначив пірат.

Він поскаржився на те, що піратство — нелегка праця. "Ти граєш зі своїм життям, але мені подобається бути піратом-магнатом... Піратський бізнес — це як президентське крісло: не хочеш кидати після того, як покуштував. Мій друг загинув у недавній морській операції — але він залишив мільйон доларів!", - розповів Яру.

За його словами, пірати працюють за такою формулою: 50% від викупу отримують загарбники, 35% - інвестори і 15% - охоронці на судні. Сомалієць повідомив, що мета піратів — зовсім не вбивство або катування полонених, а виключно гроші. При цьому він попередив російських і південнокорейських моряків про те, що їм будуть мстити за жорстоке поводження з піратами.

"Операції південнокорейських і російських рятувальників на нас не вплинули, але... ми повинні відплатити. Ми вбиватимемо членів російських і південнокорейських екіпажів, поки їх військові моряки не припинять нападати на нас", - зазначив Яру, маючи на увазі дві операції, проведені раніше моряками з Південної Кореї і Росії.

Військові з першої країни раніше звільнили екіпаж танкера з Південної Кореї, захопленого піратами, і при цьому убили вісім загарбників і ще п'ятьох взяли живими. Росіяни розлютили Яру тим, що військові з цієї країни висадили десятьох захоплених піратів на човен у відкритому морі без навігаційного устаткування.

Розповідаючи ж про себе, Яру зазначив, що раніше займався рибною торгівлею, але потім прийшов до висновку, що на піратстві можна заробляти набагато більше.

"Я надихнувся ідеєю бути справжнім піратом в 2009 році. Вперше я вийшов з ними [піратами] в море і захопив саудівський нафтовий танкер, який змусив нас облизувати пальчики — було неймовірно багато грошей!", - розповів сомалієць.

Він зазначив, що почав інвестувати в захоплення суден після того, як друг порадив йому вкласти $80 тисяч в одну з операцій в надії отримати 50% прибутку. Після того, як був отриманий викуп, він розбагатів на $40 тисяч.

Як відомо, ЗМІ регулярно повідомляють про захоплення суден в Аденській затоці та Індійському океані. Нерідко пірати отримують викупи у розмірі кількох мільйонів доларів, після чого відпускають судно і його екіпаж. Води біля узбережжя Африки патрулюють десятки військових кораблів з різних країн, проте запобігти всім атакам вони не можуть.

Зараз ви читаєте новину «Сомалійський пірат заробив неймовірні статки завдяки заручникам». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути